کتاب در جست و جوی آدری

Finding Audrey
کد کتاب : 39960
مترجم :
شابک : 978-9641702870
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب نوجوان «رود آیلند» سال 2017

نامزد جایزه بهترین داستان نوجوانان گودریدز سال 2015

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب در جست و جوی آدری اثر سوفی کینسلا

کتاب «در جست و جوی آدری» رمانی نوشته ی «سوفی کینسلا» است که نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید. «آدری» همیشه عینک آفتابی به چشم می زند، حتی در خانه. او تقریبا هیچ وقت بیرون نمی رود، با آدم های جدید صحبت نمی کند، و نگاه کردن به چشم های دیگران نیز برایش تقریبا غیرممکن است. او اما یک روز با «لاینس» آشنا می شود، دوست برادرش، پسری مهربان و صمیمی. او «آدری» را می خنداند و مثل بقیه باعث نمی شود «آدری» احساس کند در حال قضاوت شدن است. همزمان با عمیق تر شدن دوستی این دو، بهبودی «آدری» سرعت می گیرد و آن ها احساس می کنند که به هم علاقه پیدا کرده اند. اما آن ها چگونه می توانند آینده ای با هم داشته باشند وقتی «آدری» هنوز با گذشته اش مواجه نشده است؟

کتاب در جست و جوی آدری

سوفی کینسلا
سوفی کینسلا، زاده ی 12 دسامبر 1969، نویسنده ای انگلیسی است. کینسلا در آکسفورد ابتدا به تحصیل در رشته ی موسیقی پرداخت اما یک سال بعد به تحصیل در رشته ی سیاست، فلسفه و اقتصاد روی آورد. او قبل از روی آوردن به نوشتن داستان، به عنوان روزنامه نگار حوزه ی مالی کار می کرد. کتاب های او به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب در جست و جوی آدری
A terrific blend of comedy, romance, and psychological recovery.
ترکیبی عالی از کمدی، داستان عاشقانه، و بهبود روانشناختی.
Barnes & Noble

An outstanding tragicomedy that gently explores mental illness.
یک تراژیکمدی خارق العاده که با ظرافت به کاوش در اختلال روانی می پردازد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A compelling story.
داستانی هیجان انگیز.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب در جست و جوی آدری (لذت متن)
شما همه تون واسه این که به خودتون زحمت ندین، فکر می کنین هر کسی که کمتر از هجده سال داره بیماره، فریبکاره، ارزش انسانی و درستکاری در وجودش دیده نمی شه. ولی ما هم آدم هستیم درست مثل شما. انگار به نظر نمی رسه که شما این موضوع رو متوجه بشین.

مامان، حتی برای یک دفعه هم نمی تونی به خودت بقبولونی که پسرت داره کار درستی انجام می ده؟ می شه برای یک دفعه برای من ارزش قائل بشی؟

به نظر می رسه که سخنرانی کوتاه «فرانک»، حسابی مامان رو شرمنده کرده باشه. در واقع، انگار یه جورایی روحش با اون حرف ها پالایش شده.