کتاب فلسفه تاریخ

Philosophy of History: A Guide for Students
راهنمای دانشجویان
کد کتاب : 41505
مترجم :
شابک : 978-964-423-996-0
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 714
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فلسفه تاریخ اثر مایکل لمون

کتاب "فلسفه تاریخ" مقدمه ای ضروری برای مجموعه وسیعی از نوشته ها درباره تاریخ است، از یونان و روم کلاسیک تا جهان مدرن. "مایکل لمون" بحث‌های کلیدی و مفاهیم اصلی فلسفه تاریخ را ترسیم می‌کند و متفکران اصلی را در متن زمانه و مکاتب فکری خود قرار می‌دهد. لمون تفاوت های اساسی بین فلسفه نظری را به عنوان تحقیق در محتوای تاریخ و فلسفه تحلیلی تاریخ در رابطه با روش های تاریخ توضیح می دهد. دو بخش اول کتاب هر یک از این سنت ها را ردیابی می کند، در حالی که بخش سوم هر دو را در پرتو مشارکت های اخیر در این رشته بازبینی می کند.

این راهنما بررسی جامعی از اندیشه تاریخی از دوران باستان ارائه می دهد. اصطلاحات روشن و استدلال روشن آن را به منبعی ارزشمند برای دانش آموزان و معلمان تبدیل می کند.

"مایکل لمون" مدرس تاریخ اندیشه سیاسی و نظریه سیاسی در دانشگاه اولستر است. انتشارات گذشته او شامل رشته تاریخ و تاریخ اندیشه (1995) می باشد. این کتاب توسط "محمدحسین وقار" به فارسی برگردانده و نشر "اطلاعات" نیز آنرا منتشر کرده است.

کتاب فلسفه تاریخ

مایکل لمون
مایکل سی. لمون متولد 10 آوریل 1945 ، مدرس تاریخ اندیشه سیاسی و نظریه سیاسی در دانشگاه اولستر است. از انتشارات گذشته وی می توان به «نظم تاریخ و تاریخ اندیشه» (1995) اشاره کرد.
دسته بندی های کتاب فلسفه تاریخ
قسمت هایی از کتاب فلسفه تاریخ (لذت متن)
نویسنده دانش و قدرت ترکیبی چشمگیر را نشان می دهد ... لیمون مقدمه مفیدی برای فلسفه تاریخ نوشته است - و به ویژه در رابطه با تاریخ شاخه نظری آن مفید است.
Rethinking History