کتاب عجب دنیای کوچکی

Small World
کد کتاب : 50855
مترجم :
شابک : 978-9641919018
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1400
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

دنیای کوچک
Small World
کد کتاب : 43903
مترجم :
شابک : 978-6226654814
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب دنیای کوچک اثر مارتین زوتر

کنراد در سایه توماس کوچ بزرگ شده است. او همیشه در تماس با توماس بوده است. اخیرا کنراد غیبت کرده است. هنگامی که او یکی از خانه های خانواده کوچ را آتش می زند ، خانواده مطمئن هستند که این آخرین باری است که الویرا (مادر خانواده کوچ) از او حمایت می کند. اما آنها اشتباه می کنند.
مساله داستان وقتی به اوج میرسد که کنراد روز به روز چیزها را فراموش می کند. فکر می کند که الکل باعث فراموشی او می شود و کنراد نوشیدن را متوقف می کند. هنگامی که با زنی آشنا می شود و عاشق می شود ، کنراد تصمیم می گیرد روابط خود را برای همیشه با خانواده کوچ قطع کند.

غرق شدن بیشتر و بیشتر کنراد در آلزایمر باعث میشود که سرانجام دیگر معشوق خود را نشناسد.

وقتی اورس ، پسر توماس ، با سیمون ازدواج می کند ، راههای دوستانه پدرانش را ادامه می دهد. هنگامی که کنراد از موسسه فرار می کند ، خانواده کوچ او را در ملک خود می یابند. سیمون که از رفتار اورس ناامید شده بود تصمیم می گیرد که برای دیدن ارتباطش با خانواده ، از کنراد دیدن کند. الویرا با موافقت با راه اندازی کنراد در مهمانسرا معتقد است که این کار به او کمک می کند تا کنراد خاطرات را ردیابی کند...

مارتین سوتر ، متولد زوریخ در سال 1948 ، رمان نویس ، فیلمنامه نویس و ستون نویس روزنامه است. او دوازده رمان نوشته است ، بسیاری از آنها پرفروش ترین در اروپا هستند و به 32 زبان ترجمه شده اند. سوتر با خانواده اش در زوریخ زندگی می کند.

کتاب دنیای کوچک

مارتین زوتر
مارتین زوتر پرمخاطب ترین نویسنده ی اهل سوئیس است، کتاب های او تا کنون به ۳۲ زبان ترجمعه شده و با اقتباس از آثارش از جلمه کتاب «دنیای کوچک» چند فیلم سینمایی بر روی پرده ی نقره ای رفته است. در سال های مختلف جوایز گوناگونی مانند جایزه ی ادبی فردریش گلاوزر آلمان به آثار وی تعلق گرفته است.