کتاب هوای او

The Air He Breathes
کد کتاب : 44259
مترجم :
شابک : 978-6003841499
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز

معرفی کتاب هوای او اثر بریتنی سی چری

بریتنی چری از روزی که اولین نفس را کشید عاشق کلمات بود. وی فارغ التحصیل لیسانس در هنرهای نمایشی است و از دانشگاه کارول و در رشته نویسندگی خلاق ، فارغ التحصیل شد.

کتاب «هوای او» داستانی درباره لیز است که در زندگی خود تجربه ای آسیب زا داشته است. او شهری خود ترک می کند تا با مادرش زندگی کند و در آنجا یک سال می ماند. او ناگهان تصمیم می گیرد به خانه بازگردد و سعی کند زندگی جدیدی را آغاز کند که انجامش برایش بسیار سخت است. وقتی به خانه قدیمی خود برمی گردد ، می بیند که یک همسایه جدید دارد - تریستان. او مسخره شهر است ، مورد تمسخر قرار می گیرد زیرا او بی ادب ، سرد ، بی رحم و غیرقابل پیش بینی است. اما لیز نسبت به او احساس متفاوتی دارد.متوجه می‌شود که در چشم او ناامیدی ، درد و رنج وجود دارد. هر دوی آنها جذب یکدیگر می شوند و این کتاب هوای او
داستان رازهای آنها و یافتن خودشان را روایت می کند. امید ، شکست ، عشق و موارد دیگر.

این یکی از آن داستانهایی است که قلب شما را میلرزاند. بسیار خوب نوشته شده است.

کتاب هوای او

بریتنی سی چری
بریتنی چری از اولین روز زندگی خود عاشق کلمات شد. او مدرک لیسانس خود را در رشت هنر تئاتر و گرایش نویسندگی خلاق از دانشگاه کارول دریافت کرد. او عاشق نوشتن فیلمنامه، بازیگری و رقصیدن است - البته او بی شک فکر می کند که قهوه، چای و شراب سه چیز هستند که هر شخص باید از آنها بهره ببرد! بریتنی به همراه خانواده خود در میلواکی، ویسکانسین زندگی می کند. هنگامی که او در حال داستان پردازی نیست، احتمالاً در حال بازی با حیوانات خانگی خود است.