کتاب 1001 مات سهمگین

1001 Deadly Checkmates
  • 15 % تخفیف
    260,000 | 221,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: شباهنگ شباهنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 44792
مترجم : حمیدرضا رحیمی
شابک : 978-6001302015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 1001 مات سهمگین اثر جان نان

برای همه شطرنج بازان، از مبتدی تا قهرمان جهان، از بچه ها تا بزرگسالان،مات کردن بزرگترین هیجان بازی است. توانایی تشخیص مات یک مهارت حیاتی است – و این کتاب آسان برای استفاده به شما نحوه انجام آن را نشان می دهد. با کمک استاد بزرگ جان نان، شما آماده خواهید بود که حریف بعدی خود را با یک مات مرگبار شوکه کنید، چه در یک مسابقه مدرسه، یک تورنمنت باشگاهی - یا حتی یک بازی قهرمانی!

نان با تمرکز انحصاری بر روی موقعیت‌هایی از بازی‌های واقعی، از رویدادهای نوجوانان گرفته تا رویارویی‌های استاد بزرگ، اطمینان می‌دهد که مات های نشان‌داده شده آنهایی هستند که اغلب در زندگی واقعی به وجود می‌آیند. او همچنین موضوعات و ایده هایی را که اغلب در عمل از قلم می افتند برجسته می کند. در حین حل این معماها، "کتابخانه ذهنی" بسیار مهم شما از الگوها رشد می کند و منجر به افزایش فوری قدرت بازی شما می شود.

همه 1001 مات سهمگین به دقت بررسی شده اند و بر اساس موضوع و دشواری درجه بندی می شوند. برای یافتن مات امتیاز تعلق می گیرد، بنابراین می توانید مهارت خود را بسنجید. بیشتر پازل ها برای بازیکنان تازه کار و جوان مناسب هستند. فصل آخر شما را با "مات های سهمگین" به چالش می کشد، اما نگران نباشید: برای آنها آماده خواهید بود!

کتاب 1001 مات سهمگین

جان نان
جان دنیس مارتین نان (زاده 25 آوریل 1955 در لندن) یک استاد بزرگ شطرنج انگلیسی، سه بار قهرمان جهان در حل مسئله شطرنج، نویسنده و ناشر شطرنج و ریاضیدان است. وی یکی از قوی ترین بازیکنان شطرنج انگلیس است و پیش از این در میان ده بازیکن برتر جهان قرار داشت.
نکوداشت های کتاب 1001 مات سهمگین
John Nunn, renowned king-hunter, presents 1001 checkmate puzzles. Players who study this book will learn much about tactical motifs leading to mate ... a delightful tome for any lover of chess
جان نون، شاه شکارچی مشهور، 1001 پازل مات را ارائه می دهد. بازیکنانی که این کتاب را مطالعه می کنند، چیزهای زیادی در مورد موتیف های تاکتیکی که منجر به مات شدن می شود، یاد می گیرند... یک آهنگ لذت بخش برای هر عاشق شطرنج.
Bab Wilders

Thirty minutes spent tackling a number of positions such as those in this book prior to a game really sharpens the mind and brings about a greater awareness of the tactical possibilities that may arise in the course of a game.
سی دقیقه صرف تکل زدن به تعدادی موقعیت مانند موقعیت های موجود در این کتاب قبل از بازی واقعا ذهن را تیزتر می کند و آگاهی بیشتری از احتمالات تاکتیکی که ممکن است در طول بازی به وجود بیاید به ارمغان می آورد.
Alan Sutton

قسمت هایی از کتاب 1001 مات سهمگین (لذت متن)