کتاب قدرت رهبری مثبت اندیش

The power of positive leadership
کد کتاب : 112148
مترجم :
شابک : 978-6222207991
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

مثبت فکر کن
The Power of Positive Leadership
(با مثبت گرایی زندگی خودتان را متحول کنید و دنیا را تغییر دهید)
کد کتاب : 19293
مترجم :
شابک : 978-2000788317
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

مزیت رهبری مثبت گرا
The power of positive leadership
کد کتاب : 4689
مترجم :
شابک : 9786006687049
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مزیت رهبری مثبت گرا اثر جان گوردون

آیا شده که یک روز صبح توان و انگیزه بلند شدن از رختخواب را نداشته باشید؟ آیا پیش آمده که از کنارتان خسته شده باشید و به دنبال کار دیگری باشید؟ آیا برایتان پیش آمده که تصور کنید دیگران اصلا قدرتان را نمی دانند؟ آیا اتفاق افتاده که شب ها با افکار منفی، بی خوابی به سراغتان بیاید؟ آیا تا به حال شده که از کار، محیط، زندگی و خانواده تان خسته شده باشید؟ همه ما کم وبیش این موارد را در زندگی خود تجربه کرده ایم. تصویر میکنیم چرا اصلا در جایی هستیم که اکنون قرار داریم. مقصود زندگی مان را فراموش میکنیم. این تحلیل رفتن به خاطر خستگی نیست، به خاطر دور شدن از نیت زندگی مان است. ما به خاطر آنچه انجام میدهیم. تحلیل نمیرویم. تحلیل رفتن زمانی اتفاق میافتد که فراموش میکنیم چرا کاری را انجام میدهیم.

کتاب مزیت رهبری مثبت گرا

جان گوردون
جان گوردون نویسنده و گوینده آمریکایی در موضوعات رهبری، فرهنگ، فروش و کار تیمی است. گوردون با سازمانهای ورزشی متعددی ، مؤسسات دانشگاهی و شرکتهای مختلف از جمله لس آنجلس داجرز، دزدان دریایی پیتسبورگ، سن دیگو پادس، میامی هیت، اوکلاهما سیتی تندر، بولداگ دانشگاه جورجیا، ببر دانشگاه Clemson، دانشکده ورزشی دانشگاه نبراسکا، و Jacksonville Jaguars ، Philadelphia Eagles ، San Francisco 49ers ، Atlanta Falcons ، سوپ Campell ، Wells Fargo ، Northwestern Mutual ، Publix ، Southwest Airlines Air ، Bayer ، آ...
قسمت هایی از کتاب مزیت رهبری مثبت گرا (لذت متن)
تازه نفس ها، درگیر تجربه های گذشته، پیش فرض های منفی و عدم پذیرش نیستند. آنها آرمان گرایی، خوش بینی و شور و شوق را همراه خود می آورند. با چشمانی باز، باور دارند که هرچیزی ممکن است. تازه نفس ها سرشان را پایین می اندازند، سخت تلاش می کنند، مثبت گرا می مانند، بی باک زندگی می کنند و جسارت لازم را برای حصول موفقیت دارند. تازه کارها تجربه ای ندارند. چیزی درباره راهکارها و روزهای خوب گذشته نمی دانند. در عوض همین حالا، روزهایی را می سازند که در آینده روزهای خوب گذشته نامیده می شود.