کتاب من نمی ترسم

I'm Not Scared
کد کتاب : 48340
مترجم :
شابک : 978-6227552003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی ویارجو ایتالیا سال 2001

معرفی کتاب من نمی ترسم اثر نیکولو آمانیتی

نیکولو آمانیتی نویسنده، کارگردان و فیلمنامه نویس ایتالیایی متولد 25 سپتامبر 1966 در شهر رم ایتالیاست.او نویسندگی را با نوشتن رمان آبشش ها در سال 1994 آغاز کرد. اما کتابی که توانست او را به شهرت جهانی برساند سومین کتاب او یعنی کتاب پیش روی شماست: من نمی ترسم. این کتاب در سال 2001 چاپ شد و بلافاصله توانست جایزه ی ادبی (ویارجّو) را از آن خود کند. در سال 2003 به همت گابریل سالواتورس داستان با همین عنوان از روی برگ های کتاب به روی پرده ی سینما آمد و موفق به دریافت دو جایزه ی مهم دیگر شد.این کتاب به زبان های مختلفی از جمله روسی، فرانسوی، انگلیسی، فارسی، اسپانیایی و آلمانی ترجمه شده که در آلمان جایزه ی بهترین کتاب خارجی را در سال 2006 به دست آورده است.
رمان “من نمی ترسم” در گرم ترین تابستان قرن اتفاق می افتد. چهارخانه در میان گندم ها. بزرگ ترهایی خانه نشین و شش کودک که با دوچرخه هایشان در دشت هایی سوزان و متروک به ماجراجویی می پردازند. در دل این گندمزار راز مخوفی نهفته ست. رازی که زندگی یکی از کودکان را برای همیشه دستخوش تغییر می کند. میکله آمیترانو پسری 9 ساله در جست وخیز و کاوش های روزانه اش در مواجهه با رازی قرار می گیرد که توانایی بازگویی اش را برای کسی ندارد.

کتاب من نمی ترسم

نیکولو آمانیتی
نیکولو آمانیتی ، زاده ی ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۶، رمان نویسی ایتالیایی است. آمانیتی در رم به دنیا آمد. او در رشته ی علوم بیولوژیک به تحصیل پرداخت اما آن را به اتمام نرساند و بدون گرفتن مدرک، از ادامه ی آن انصراف داد. اولین رمان آمانیتی در سال 1994 منتشر شد.