کتاب خانه ما

Our House
کد کتاب : 48783
مترجم :
شابک : 978-6004614245
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه «کتاب بریتانیا» در بخش بهترین رمان جنایی و تریلر سال

معرفی کتاب خانه ما اثر لوئیز کندلیش

کتاب «خانه ما» رمانی نوشته «لوئیز کندلیش» است که نخستین بار در سال 2018 به چاپ رسید. «فیونا لاسن» پس از بازگشت از تعطیلات، با اتفاقی عجیب رو به رو می شود: چند غریبه ادعا می کنند که خانه مورد علاقه اش در لندن به آن ها تعلق دارد. بلافاصله مشخص می شود که مسئول این اتفاق، کسی نیست جز «برام»، همسر بی وفایش که به تازگی به سوییس رفته و «فیونا» قصد جدا شدن از او را دارد. اما چگونگی و چرایی این اتفاق به شکلی تدریجی در این رمان هیجان انگیز برای مخاطبین روایت می شود. همزمان با این که «فیونا» داستان خود را در پادکستی محبوب به نام «قربانی» روایت می کند، رازهایی که «برام» از او مخفی نگه داشته بود، در قالب «فلش‌بک» به تصویر کشیده می شود—رازهایی که «برام» را به درون توطئه ای با هدف باج‌گیری می کشانند.

کتاب خانه ما

لوئیز کندلیش
«لوییز کندلیش» نویسنده ای بریتانیایی است. رمان جنایی او در سال 2019، کتاب «خانه ما»، برنده جایزه «کتاب بریتانیا» در بخش بهترین رمان جنایی و تریلر سال شد.
نکوداشت های کتاب خانه ما
An artfully plotted, affecting story.
داستانی تأثیرگذار با پیرنگی هنرمندانه.
Publishers Weekly Publishers Weekly

An absorbing read with surprising twists until the final page.
اثری جذاب با پیچ و خم های غافلگیرکننده تا آخرین صفحه.
Library Journal Library Journal

A superb thriller.
تریلری خارق العاده.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب خانه ما (لذت متن)
حالا همه چیز واقعی است. ساعت سوئیسی زنگ می زند. ساعت به وقت اینجا یک و نیم است و در لندن دوازده و نیم. حالا او تجسم عینی همان چیزی است که هفته ها است در ذهنش بوده: یک فراری، مردی که خودخواسته آواره شده.

درمی یابد که امیدوار بوده است به نحوی ولو غم انگیز، به آرامش برسد، اما حالا که وقت آن رسیده، متوجه چیزی غم انگیزتر می شود: آرامشی درکار نیست، تنها همان مخلوط تهوع آور احساساتی است که از صبح زود امروز که خانه را ترک کرده، با او همراه اند، احساساتی که همزمان به طور ترسناکی تسلیم بودن و در عین حال تلاش برای بقا در آن ها نهفته است.

پاهایش را کنار تخت می گذارد. کف اتاق با پای بدون کفش هم گرم است. کفپوش از جنس وینیل یا فراورده مصنوعی دیگری است. اگر «فی» اینجا بود جنسش را می دانست، از طراحی داخلی خوشش می آید.