کتاب همسران خوب

Good Wives
کد کتاب : 4893
مترجم :
شابک : 9789643203962
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1869
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

همسران خوب
Good Wives
کد کتاب : 4894
مترجم :
شابک : 978-6001217159
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 391
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1869
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همسران خوب اثر لوییزا می آلکوت

کتاب همسران خوب، رمانی نوشته ی لوییزا می آلکوت است که نخستین بار در سال 1868 به انتشار رسید. سه سال پس از پایان داستان «زنان کوچک»، دختران خانواده ی مارچ و دوستشان، لوری، به جوانانی تبدیل شده اند که آینده شان، انتظارشان را می کشد. جوانه زدن عشق با وجود چهار دختر زیبا و سرزنده در یک خانه و یک پسر جوان و جذاب در همسایگی آن ها، اصلا تعجب برانگیز نیست. زمانی که مگ، جو، بث و ایمی به زنانی جوان تبدیل می شوند، هر کدام مسیری متفاوت را در زندگی پی می گیرند و به دنبال رویاهای خود می روند، عشق را می یابند، ازدواج می کنند و دنیا را از نظر می گذرانند. اما پیوند محکم میان این خواهران، هنگام وقوع مشکلات و سختی ها آن ها را گرد هم می آورد، چرا که آن ها تنها در کنار هم می توانند آرامش مورد نیاز خود را تجربه کنند.

کتاب همسران خوب


ویژگی های کتاب همسران خوب

ادامه ی کتاب پرفروش «زنان کوچک»

لوییزا می آلکوت
لوئیزا می آلکوت، نویسنده ی آمریکایی، در سال ۱۸۳۲ در ژرمن تاون فیلادلفیای به دنیا آمد.در کودکی، خانواده ی او به بوستون نقل مکان کردند و او بقیه ی عمر خود را در آن جا گذراند. پدر آلکوت مردی مومن و مذهبی و کارش آموزگاری در مدرسه‎ای دینی و امور خیریه بود و خانواده ی فقیری را اداره می‎کرد. سه خواهر به نام‎های ابی گیل، الیزابت و آنا داشت که در رمان زنان کوچک تبدیل به سه خواهر جوزفین شده است.اولین کتاب او مجموعه ای از داستان های پریان بود و مدتی هم برای آتلانتیک مانتلی، شعر و داستان کوتا...
نکوداشت های کتاب همسران خوب
The sequel to one of the most beloved novels in the English language.
ادامه ی یکی از محبوب ترین رمان ها در زبان انگلیسی.
Amazon Amazon

It will delight and enthrall readers.
این اثر برای مخاطبین، لذت بخش و مسحورکننده خواهد بود.
Barnes & Noble

Six generations of readers have found in the story of the March family universal truths about girls, families and growing up.
شش نسل از مخاطبین در داستان خانواده ی مارچ، حقایقی جهانی درباره ی دختران، خانواده ها و بزرگ شدن را یافته اند.
The Guardian

قسمت هایی از کتاب همسران خوب (لذت متن)
وقتی وجود انسان وقف دیگری شده باشد، از خود چشم پوشیدن و همه چیز را به خود حرام داشتن کار آسانی است، و قلب و روح با سرمشقی شیرین پاک و تطهیر می شود. ولی وقتی آن صدای یاری دهنده و آرامش بخش بالاخره خاموش شد و درس های روزانه به پایان رسید، و آن وجود عزیز رخت بربست، و چیزی جز تنهایی و اندوه به جای نماند، جو عهد کردن به قولش را بسیار مشکل یافت. بنابراین در حالی که قلب خودش از فراق بت عزیزش اینطور رنج می برد، چگونه قادر بود پدر و مادر را هم تسلی دهد؟ و در حالی که بت با رفتن خود، همه ی گرمی و روشنایی و زیبایی آن خانه ی قدیمی را با خود برده بود، چگونه می توانست خانه را شاد و باروح سازد؟

زندگی زناشویی چه حواسی می خواهد و چه صبری! به قول مادرمان، به همان اندازه هم عشق نیاز دارد.

این نهایت ناشکری است که آدم بخواهد همه ی نعمت هایی را که در اختیارش است، فقط به خاطر این که آن چیزی را که می خواسته به دست نیاورده، نادیده بگیرد.