کتاب زندگی خصوصی یک سرآشپز

Heartburn
کد کتاب : 52240
مترجم :
شابک : 978-6229776513
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی خصوصی یک سرآشپز اثر نورا افرون

آیا می توان در مورد فروپاشی یک ازدواج کامل، رمانی انقلابی نوشت؟ اگر نویسنده نورا افرون باشد، پاسخ کاملا مثبت است. زیرا در این شیرینی الهام‌گرفته از انتقام، خالق بی‌خوابی در سیاتل به ما یادآوری می‌کند که کمدی به همان اندازه که به سس، آرد و کره بستگی دارد، به درد و رنج نیز وابسته است.

هفت ماه پس از بارداری، ریچل سامستات متوجه می شود که همسرش، مارک، عاشق زن دیگری است. اینکه زن دیگر «گردن به اندازه دست و بینی به اندازه شست و باید پاهایش را ببینی» تسلی بخش نیست. با این حال، گاهی اوقات غذا درست می شود، زیرا راشل برای امرار معاش کتاب های آشپزی می نویسد. و در بین تلاش برای بازگرداندن مارک و آرزوی مرگ او، قهرمان سرکوب ناپذیر افرون برخی از دستور العمل های مورد علاقه خود را ارائه می دهد. کتاب «زندگی خصوصی یک سرآشپز»
رمانی است که به طرز معصیت‌آمیزی خوشمزه است، به اندازه پوره سیب‌زمینی روح‌بخش و به اندازه یک سوفله‌ی عالی دلپذیر.
نورا افرون نویسنده کتاب های پرفروش بود. او فیلم موفق جولی و جولیا را نوشت و کارگردانی کرد و نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال برای وقتی هری با سالی ملاقات کرد را از آن خود کرد.

کتاب زندگی خصوصی یک سرآشپز

نورا افرون
نورا افرون (Nora Ephron) (زادهٔ ۱۹ مه ۱۹۴۱ - درگذشتهٔ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲) خبرنگار، مقاله‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده، رمان‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی بود.خانم افرون در ۱۹ مه ۱۹۴۱ در نیویورک متولد و در کالیفرنیا بزرگ شد و فعالیت خود را با روزنامه نیویورک پست شروع کرد. او بیشتر به دلیل فیلم کمدی رمانتیک خود شناخته می‌شود. نورا افرون بیشتر برای فیلمنامه فیلم‌های کمدی رومانتیکی چون «وقتی هری سالی را دید» و «بی‌خواب ...
نکوداشت های کتاب زندگی خصوصی یک سرآشپز
Nora Ephron's first novel is warm, witty and wise
اولین رمان نورا افرون گرم، شوخ و خردمند است
Harper's Bazaar

Great fun. . . .
سرگرمی عالی . .
New York Times Book Review New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب زندگی خصوصی یک سرآشپز (لذت متن)