کتاب زندگی سخت

Roughing It
کد کتاب : 3662
مترجم :
شابک : 978-9643620066
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 595
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1872
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

مارک تواین از نویسندگان برجسته ادبیات آمریکا در قرن نوزدهم

فیلمی در سال 2002 بر اساس این کتاب ساخته شده است.

معرفی کتاب زندگی سخت اثر مارک تواین

کتاب زندگی سخت، رمانی نوشته ی مارک تواین است که اولین بار در سال 1872 انتشار یافت. مارک تواین در سراسر دنیا بیشتر به خاطر رمان های ماندگاری همچون «ماجراهای تام سایر» و «ماجراهای هاکلبری فین» شناخته می شود، اما این نویسنده ی برجسته علاوه بر این ها، در روایت زندگی و تجارب خودش نیز توانایی بالایی داشت. تواین در جوانی و به همراه برادرش، سفرهای متعددی به مناطق وحشی غرب آمریکا داشت. او از شهری به شهر دیگر می رفت و کارهای مختلفی را تجربه می کرد. کتاب زندگی سخت که اثری میان رمان و سفرنامه، و واقعیت و خیال است، به آن سال های پرتب و تاب از زندگی تواین می پردازد. این اثر جذاب، ماجراجویی های طنزآمیزی را در خود جای داده که ترکیبی از حقایق و میزانی از تخیل نویسنده هستند.

کتاب زندگی سخت

مارک تواین
ساموئل لانگهورن کلمنس، معروف به مارک تواین، نویسنده و فکاهی نویس نامدار آمریکایی در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدای ایالات متحده متولد شد. مارک تواین ششمین فرزند از 7 فرزند خانواده بود و از ۱۱سالگی به علت فوت پدرش، مجبور شد در کسوت نقاش در نیویورک و فیلادلفیا کار کند.به فاصله ی کمی پس از تولد مارک، خانواده به هاینبال مهاجرت کردند و دوران کودکی و نوجوانی مارک تواین در این منطقه سپری شد. او در دوران تحصیلات ابتدایی، شاگردی متوسط بود اما به قول خودش هیچ دانش آموزی در هجی کردن کلمات به پایش هم نمی رسی...
نکوداشت های کتاب زندگی سخت
Here Twain mixes fact and fiction in a rousing travelogue.
تواین در این کتاب، واقعیت و خیال را در سفرنامه ای هیجان انگیز در هم می آمیزد.
Penguin Random House Penguin Random House

By the celebrated author of The Adventures of Tom Sawyer and Adventures of Huckleberry Finn.
اثری از نویسنده ی تحسین شده ی کتاب های «ماجراهای تام سایر» و «ماجراهای هاکلبری فین».
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب زندگی سخت (لذت متن)
هوای آن بالا در ابرها، بسیار خالص و خوب، و فرح بخش و دلنشین است. و چرا اینطور نباشد؟ این همان هوایی است که فرشتگان استشمام می کنند.

من قصد داشتم فقط سه ماه در نوادا بمانم قصد بیشتر ماندن نداشتم. تصمیم داشتم تا آن جا که می توانم چیزهای جدید و عجیب ببینم، و سپس به سرعت برگردم و به کار و زندگی ام برسم. به هیچ وجه فکر نمی کردم آن گردش سه ماهه، شش هفت سال به درازا بکشد!

شعر، با انتظار معنا پیدا می کرد در حالی که هیچ انتظاری در دنیای واقعی وجود ندارد.