کتاب پاندمی! کووید-19 جهان را تکان می دهد

Pandemic! COVID-19 Shakes the World
به همراه مقدمه ای از اسلاوی ژیژک بر ترجمه فارسی
کد کتاب : 53296
مترجم :

شابک : 978-6227424034
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 133
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پاندمی! کووید-19 جهان را تکان می دهد اثر اسلاوی ژیژک

در این کتاب، او معتقد است که به منظور جلوگیری از فاجعه جهانی بیشتر به دلیل بیماری کروناویروس 2019، جهان باید "شکل جدیدی از ... کمونیسم" را پیاده سازی کند، که عمدتا به عنوان یک "سازمان جهانی قابل کنترل" تعریف شده است. و اقتصاد را تنظیم می کند "به همراه یک" شبکه جهانی مراقبت های بهداشتی"، که هر دو با تغییر کلی از" مکانیزم های بازار "مشخص شده است.
یوهان کوشی از گاردین نوشت: "ژیژک دوران حرفه ای خود را در پیش بینی لحظه ای تاریخی مانند همه گیری کرونا گذرانده است، یک رویداد واقعا کلی که به فیلسوف هگلی اجازه می دهد - هگل یک فلسفه جامع کننده است- مهارت های خود را در این زمینه به کار گیرد. اما این اولین تلاش کلیدی فلسفی ما فراموش شدنی است.

کتاب پاندمی! کووید-19 جهان را تکان می دهد

اسلاوی ژیژک
اِسلاوُی ژیژِک (Slavoj Žižek) (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۴۹) فیلسوف، روان‌کاو، نظریه‌پرداز، جامعه‌شناس، منتقد فرهنگی و سیاست‌مدار اسلوونیایی است.او در لیوبلیانا به دنیا آمد و دکترای فلسفه‌اش را از دانشگاه لیوبلیانا دریافت کرد. در سال ۱۹۹۰ به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از سوی حزب لیبرال دموکرات اسلوونی معرفی شد. ژیژک فیلسوف و نظریه‌پرداز انتقادی است که بخش عمدهٔ کارش در سنت فلسفی هگلی، مارکسیسم و نیز روانکاوی لاکانی است. او فعالیتهای چشمگیری در زمینهٔ نظریهٔ سیاسی، نظریه ف...
دسته بندی های کتاب پاندمی! کووید-19 جهان را تکان می دهد