کتاب افسونگران تایتان

The Sirens of Titan
کد کتاب : 53428
مترجم :
شابک : 978-9644485053
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1959
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نامزد جایزه هوگو سال 1960

معرفی کتاب افسونگران تایتان اثر کورت ونه گات


افسونگران تایتان یک رمان علمی تخیلی کمیک از کرت ونه گات جونیور است که اولین بار در سال 1959 منتشر شد. دومین رمان او، شامل مسائلی از اراده آزاد، دانایی مطلق و هدف کلی تاریخ بشر است. بیشتر داستان حول محور حمله مریخی به زمین می چرخد. این رمان با یک نظر دانای کل شروع می‌شود: "اکنون همه می‌دانند که چگونه معنای زندگی را در درون خود بیابند. اما بشر همیشه آنقدر خوش شانس نبود."
مالاچی کنستانت ثروتمندترین مرد آمریکای شمالی آینده است. او دارای اقبال فوق‌العاده‌ای است که به لطف الهی نسبت می‌دهد که از آن برای ساختن ثروت پدرش استفاده کرده است. او به نقطه مرکزی سفری تبدیل می شود که او را از زمین به مریخ می برد تا برای یک جنگ بین سیاره ای آماده شود، با یکی دیگر از مریخی هایی که از آن جنگ جان سالم به در برده است، به عطارد می رسد، به زمین برمی گردد تا نشانه ای از نارضایتی انسان از غرور او باشد، و در نهایت تایتان جایی که او دوباره با مردی ملاقات می کند که ظاهرا مسئول چرخش وقایعی است که برای او رخ داده است، وینستون نیلز رامفورد.

کتاب افسونگران تایتان

کورت ونه گات
کورت ونه گات، زاده ی 11 نوامبر 1922 و درگذشته ی 11 آپریل 2007، نویسنده ای آمریکایی بود.ونه گات در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت اما در ژانویه ی 1943 از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت.او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با جین ماری کاکس ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. این نویسن...