کتاب مرفین

Morphine
کد کتاب : 54245
مترجم :
شابک : 978-6229591178
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1926
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مرفین اثر میخائیل بولگاکف

در این داستان منحصربه‌فرد، فصل مهمی از زندگی نویسنده به تصویر کشیده می‌شود که برای بسیاری از خوانندگان ناآشناست: زندگی یک پزشک جوان و در عین حال یک بیمار معتاد به مرفین که می‌کوشد از اسارت این مادۀ مخدر رهایی یابد. بولگاکف در این اثر احساسات یک معتاد را با جزئیاتی خوفناک بیان کرده است و عمق یأس و امید بی‌کران بیمار را برای رهایی از این وابستگی مرگبار به رشتۀ تحریر کشیده.

کتاب مرفین

میخائیل بولگاکف
میخائیل آفاناسیویچ بولگاکف، زاده ی ۱۵ مه ۱۸۹۱، کیف و درگذشته ۱۰ مارس ۱۹۴۰، مسکو، نویسنده و نمایشنامه نویس مشهور روسی در نیمه ی اول قرن بیستم است. مشهورترین اثر او مرشد و مارگاریتا است.میخائیل بولگاکف در پانزدهم ماه مه ۱۸۹۱ در خانواده ای فرهیخته در شهر کیف اوکراین متولد شد. پدرش آفاناسی ایوانویچ دانشیار آکادمی علوم الهی و مادرش، واروارا میخائیلونا دبیر دبیرستانی در شهر کیف بود. پس از تولد فرزند اول، یعنی میخائیل، مادر از تدریس دست کشید و بیشتر وقت خود را به تربیت او اختصاص داد. بعد از میخائیل ...
قسمت هایی از کتاب مرفین (لذت متن)
انسان های دانا از دیرباز به این نکته پی برده اند که خوشبختی مانند تندرستی است، زیرا وقتی در اختیارش داری، آن را نمی بینی. اما با گذر ایام، نگاه حسرت بارت را به روزگار خوشبختی ات می دوزی؛ آه، از این خاطرات!