کتاب روز ملخ

The Day of the Locust
کد کتاب : 56839
مترجم :
شابک : 978-9642093441
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1939
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

روز ملخ
The Day of the Locust
کد کتاب : 58038
مترجم :
شابک : 978-6004901316
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1939
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب روز ملخ اثر ناتانیل وست

شخصیت‌های «روز ملخ» فریب‌خوردگانی هستند اهل مناطق سردسیر آمریکا که بعد از عمری کار یکنواخت و طاقت‌فرسا و پس‌انداز اندکی پول به سرزمین آفتابی کالیفرنیا می‌آیند تا خود را غرق در رویاهایی سازند که #هالیوود وعده‌اش را به آن‌ها داده بود. اما آنچه در واقعیت با آن مواجه می‌شوند سرخوردگی و از آن مهم‌تر ملال است. این جماعت درمانده و پریشان به هرچیزی متوسل می‌شوند تا از شر این ملال جانکاه خلاصی یابند و معنایی به زندگی تباه‌شده‌ی خود ببخشند، اما ملالشان با هیچ‌چیز تسکین نمی‌یابد.

کتاب روز ملخ

ناتانیل وست
ناتانیل وست (۱۷ اکتبر ۱۹۰۳ – ۲۲ دسامبر ۱۹۴۰) نویسنده و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا بود.وست در خانواده اي نسبتا مرفه زندگي مي كرد، او تحصيلات دانشگاهي چنداني نداشت اما هرگز دست از مطالعه و يادگيري نكشيد، به دليل مرگ زودهنگامي كه در اثر يك تصادف در جواني برايش رخ داد، تنها چهار رمان از خود به جاي گذاشته است، هرچند تا زمان حياتش به شهرت چنداني دست نيافت، كه تنها دليل آن را مي توان حجم كم رمان هايش دانست، اما پس از آن با وقوع اتفاقاتي آثارش مورد توجه واقع شد و شهرتي بالا پيدا كرد...
قسمت هایی از کتاب روز ملخ (لذت متن)
تنها آنانی که هنوز امیدی در دل دارند می توانند از موهبت اشک بهره مند شوند. اشکشان که بند می آید، حالشان هم بهتر می شود. اما گریه هیچ دردی از نومیدان دوا نمی کند. آنان که امیدی در دل ندارند و اضطرابشان ریشه ای و همیشگی است. هیچ چیز برای آنان تغییر نمی کند. معمولا خودشان این را می دانند، اما نمی توانند جلو گریه شان را بگیرند.