کتاب اصول مذاکره و فن بیان

Negotiation
تکنیک های طلایی فن بیان،ارتباط،مذاکره و زبان بدن
کد کتاب : 59606
شابک : 978-6002742551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول مذاکره و فن بیان اثر امیر شفیعی

کتاب اصول مذاکره و فن بیان اثری است از امیرشفیعی به چاپ انتشارات کلیدآموزش. این اثر دربردارنده اصولی برای برقراری ارتباطی موثر در اجتماع، خانواده و محیط کار با افراد گوناگون در تیپ‌های شخصیتی متفاوت است. خواننده با کمک کتاب پیش رو چگونگی نفوذ در ذهن افراد مختلف و فتح قلب و روح آن‌ها را در‌می یابد و همه ارتباطات انسانی خود را رضایت‌مندانه پیش می‌برد. تاثیرات مطالب موجود تنها بر یک بعد از زندگی فرد واقع نخواهد شد بلکه از آن جایی که ما در طول عمر خود به طرق مختلف مجبور به تعامل با انسان‌ها هستیم همه ابعاد وابسته با ارتباطات را تحت نفوذ قرار خواهد داد. پس چنان‌چه به دنبال روابط خانوادگی لذت بخش، مذاکرات کاری مثمر‌ثمر و ارتباطات اجتماعی دل‌چسب هستید و چشم انتظار به نتایج حاصل از این روابط دارید “اصول مذاکره و فن بیان” را در دستور مطالعه خود قرار دهید.

کتاب اصول مذاکره و فن بیان

امیر شفیعی
امیر شفیعی متولد ۲۷ امرداد سال ۱۳۵۲ میباشد. ویمدرس فن بیان، مدرس مهارت های زندگی، مدرس مهارت های کسب و کار، بنیانگزار شیوه های نوین در تدریس فنون بیان و ثروتمندی، نویسنده کتاب های پر فروش، ترفندهای سخنرانی و شعور پولداری، عضو هیئت مدیره مجمع سخنرانان کشور، نامزد دریافت جایزه بهترین مدرس و مربی از نگاه داوران و منتقدین جشنواره سخنرانان کشور است.
دسته بندی های کتاب اصول مذاکره و فن بیان
قسمت هایی از کتاب اصول مذاکره و فن بیان (لذت متن)
هنگامی که فرد، در مورد احساسات خود صحبت می کند؛ زبان من را به کار می گیرد. یعنی زبانی که فرد مقابل را مقصر قلمداد نکرده و تحقیر نمی کند. وقتی در چنین حالتی که فرد مذکور ناراحتی خود را بیان کند؛ چون برای بیان ناراحتی اش از زبان من استفاده کرده موجب قوی تر شدن ارتباطش با مخاطب می شود. به عنوان مثال به جای این که از زبان تو استفاده کرده و مثلا به مخاطبش بگوید: «چرا صدایت را بلند می کنی؟» با استفاده از زبان من می گوید: «از اینکه صدایت را بلند می کنی ناراحت می شوم و فکر می کنم که برای من ارزشی قائل نیستی.» پس برای داشتن یک ارتباط سالم، بیان صریح احساسات و افکارمان در قالب زبان من یک راه کار استاندارد و منجر به موفقیت در برقراری ارتباط صحیح با انسان است. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن با مخاطب خود به ایجاد هم دلی بپردازید از تکنیک «ابراز خود» استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک به ظاهر ساده لوحانه، شما با حرف زدن از احساسات و افکار خودتان، زمینه ای برای ایجاد اعتماد و صمیمیت در اختیار فرد مقابل قرار می دهید.