کتاب ته جدولی ها 8

El misterio del circo del fuego
(راز سیرک آتش)
کد کتاب : 60409
مترجم :
شابک : 978-6222044015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ته جدولی ها 8 اثر روبرتو سانتیاگو

قرار بود آخر هفته‌ای فراموش‌نشدنی باشد، یکی از آن‌هایی که خاطره می‌سازد، زیرا ما آخرین بازی فصل را انجام دادیم: بچه‌ها در برابر والدین. بعدازظهر به ویسنته کالدرون رفتیم تا فینال جام را ببینیم، و از همه بهتر: سیرک آتش در سویا لاشیکا بود! اما آتش سوزی شروع شد و همه به شدت عصبی شدند. ما به دلایل زیادی مجبور شدیم مقصر را کشف کنیم، اما مهمتر از همه، زیرا ما فوتبالیست هستیم و همیشه با هم خواهیم بود. پس باید دید که در این مسیر چه رازی را کشف می کنیم.
روبرتو سانتیاگو در سال 1968 در مادرید به دنیا آمد. او صدا و تصویر را در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه Complutense مادرید و آفرینش ادبی را در مدرسه ادبیات مادرید خواند. او فیلمنامه‌نویس تلویزیون، ویراستار آژانس‌های تبلیغاتی در مادرید، سازنده ی کلیپ‌های ویدئویی است و چندین رمان نیز منتشر کرده است. از جمله مجموعه ی ته جدولی ها، پدیده ای که در سال های اخیر به یکی از پرفروش ترین مجموعه های ادبیات کودک و نوجوان دنیا تبدیل شده و به چندین زبان ترجمه شده است. اولین رمان او، دزد دروغ ها، نامزد نهایی جایزه ال بارکو دو بخار شد. و بخاطر "جون و ماشین ترس" برنده ی جایزه Edebè برای ادبیات کودکان شد.

کتاب ته جدولی ها 8

روبرتو سانتیاگو
روبرتو سانتیاگو روزنامه نگاری است که در سراسر کشور درباره موضوعات لاتین سخنرانی می کند. وی جایزه انجمن مطبوعات بین آمریکایی در سال 1991 را برای تفسیر دریافت کرد و در مسابقه داستان کوتاه مجله اسپانیایی سال 1990 جایزه نخست را کسب کرد.