کتاب هرگز نگو اما

Get Off Your But
کد کتاب : 62683
مترجم : زهرا حصیبی ملایری
شابک : 978-9648559606
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هرگز نگو اما اثر شون استیونسون

داستان کتاب هرگز نگو اما (Get Off Your "But": How to End Self-Sabotage and Stand Up for Yourself) درخصوص زندگی مردی به نام شون است که با نقص عضو جسمی و معلولیت مادرزادی به دنیا می‌آید؛ به طوریکه پشتش همیشه درد می‌کرد و استخوان‌هایش آنقدر ترد بود که مدام می‌شکست. پزشکان بر این باور بودند که با مرگی زودرس از دنیا برود. اما شون نه تنها نمی‌میرد بلکه زندگی‌اش سرمشق و الگوی دیگران می‌شود؛ الگویی برای غلبه بر ترس‌ها، تزلزل‌ها و بهانه‌های ناموجه.
او می‌توانست خود را محکوم به شوربخت بودن بکند اما آگاهانه از افتادن در دام بازی کردن نقش قربانی اجتناب کرد. موفقیت شون فقط به خاطر غلبه کردن بر مشکلات خودش نیست؛ او زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده است تا آن‌ها نیز مثل او بر مشکلات‌شان پیروز شوند.
استیونسون در این کتاب نه تنها ماجرایی حقیقی را روایت می‌کند، بلکه نقشه راهنمای دقیقی نیز ارایه می‌دهد. این راهنما برای کمک کردن به شما و همچنین کسانی که دوستشان دارید، طراحی شده است تا از دست آنچه که شون "اما" می‌نامد، خلاص شوید.

کتاب هرگز نگو اما

شون استیونسون
شونکلینچ استیونسون (زاده ۵ مه ۱۹۷۹ – درگذشته ۲۸ اوت ۲۰۱۹) یک درمانگر، نویسنده خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. از آنجایی که استفنسون با استخوان زایی ناکامل متولد شد، قدش سه فوت بود، استخوان‌های شکننده داشت و از ویلچر استفاده می‌کرد.هنگامی که استیونسون به دنیا آمد، پزشکان به سرعت علائم اختلال ژنتیکی osteogenesis imperfecta، که معمولا به عنوان "بیماری استخوان شکننده" شناخته می شود، شناسایی کردند. بیشتر استخوان های او در حین زایمان شکسته شده بود. او تحت مراقبت های ویژه در ب...