کتاب قیمت گذاری با نگاه بازاریابی

pricing in respect of marketing
کد کتاب : 63756
شابک : 978-6226659437
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قیمت گذاری با نگاه بازاریابی اثر پرویز درگی

موضوع قیمت‌گذاری اغلب از منظر بازاریابی کم مورد توجه قرار گرفته است. اکثر کتاب‌های مرتبط با این موضوع توسط اساتید و پژوهشگران در حوزه‌های اقتصاد و مدیریت مالی نگاشته شده‌اند. اما در این کتاب، تلاش شده است تا قیمت‌گذاری از منظر بازاریابی و با توجه به شرایط بازار ایران به تحلیل و بررسی گذشته و آینده بپردازد.

این کتاب سعی دارد قیمت‌گذاری را به صورت یک فرآیند تصمیم‌گیری توجیه کند و به سادگی تشریح کند که قیمت‌ها چگونه باید باشند. اما مهم‌تر از آن، تشریح می‌شود که تصمیم‌گیری در این فرآیند توسط یک کمیته انجام می‌شود. این کمیته کیست و چه افرادی در آن جای می‌گیرند؟ این موضوع در کتب قبلی به خوبی بررسی نشده است.

پس از تصمیم‌گیری توسط کمیته، نوبت به تصمیم‌گیرنده اصلی می‌رسد. او کیست و چه نقشی در فرآیند قیمت‌گذاری ایفا می‌کند؟ یا حتی کدام افراد به عنوان تصمیم‌گیرندگان اصلی در نظر گرفته می‌شوند؟ تمام این پرسش‌ها و مسائل مرتبط با آن‌ها در این کتاب با جزئیات بررسی شده و توضیح داده شده‌اند.

در نهایت، این کتاب تلاش دارد تا مفهوم و اهمیت قیمت‌گذاری از منظر بازاریابی را به خواننده ارائه دهد و نشان دهد که تصمیم‌گیری‌های مرتبط با قیمت‌گذاری چه تاثیری بر روی کسب و کار و بازار دارند.

کتاب قیمت گذاری با نگاه بازاریابی

پرویز درگی
پرویز درگی متولد تابستان 1345ویزیتور دیروز و معلم امروز بازاریابی ایران است. وی مدرس دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی است. مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان ، مدیر مسئول انتشارات بازاریابی و مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازارساز است. ایشان مدیرعامل گره TMBA و همچنین نویسنده نزدیک به 50 کتاب در حوزه ی بازاریابی، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی و نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، رئیس کمیته استاندا...
دسته بندی های کتاب قیمت گذاری با نگاه بازاریابی