کتاب تحقیقات بازاریابی

Marketing research
(با رویکرد کاربردی)
کد کتاب : 63438
مترجم :
شابک : 978-6006982502
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1397
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تحقیقات بازاریابی اثر پینگالی ونوگپال


این کتاب به وضوح به تمام نگرانی های عملی مربوط به درک اصول تحقیقات بازاریابی و توسعه شایستگی کاربر برای اطمینان از نتایج معتبر برای تصمیم گیری می پردازد.
تحقیقات و انتشارات این نویسنده موضوعات مختلف بازاریابی را پوشش می دهد و او هفت کتاب در زمینه بازاریابی و اقتصاد هند تالیف کرده است. کتاب های او مدیریت فروش و توزیع: دیدگاه هندی و مدیریت بازاریابی: رویکرد تصمیم گیری به عنوان متن در چندین مدرسه بازرگانی از جمله موسسه های مدیریت هند پذیرفته شده است. به دعوت دولت هند، او گزارشی درباره مدیریت نهاده، وضعیت کشاورز هندی - مطالعه هزاره ای تهیه کرد که در آن تأثیر اقدامات سیاستی بر کشاورزان هندی را از استقلال تا سال 2000 ارزیابی کرد. پس از تشکیل جارکند، او بخشی از کمیته راهبری گزارش توسعه Jharkhand تهیه شده برای کمیسیون برنامه ریزی بود. او همچنین به عنوان بخشی از این گزارش، طرح کشاورزی را برای دولت تازه تاسیس تهیه کرد. او در هیئت مدیره تاتا متالیکس، مشاور مشاوران کرزون، و در کمیته آکادمیک موسسه ملی مانند موسسه ملی مدیریت ترویج کشاورزی، حیدرآباد و موسسه ملی فناوری، جمشدپور است. او همچنین به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های انجام شده توسط برخی شرکت‌های تجاری کشاورزی مانند صنایع Zuari، UPL و PI مشارکت داشته است.

کتاب تحقیقات بازاریابی

پینگالی ونوگپال
پینگالی ونوگپالبیش از ۳۵ سال است که در زمینه‌ی مدیریت و بازاریابی به تدریس، پژوهش و مشاورزه‌ی بازاریابی فعالیت می‌کند. او مقالات پژوهشی خود را در مجلات معتبر بین المللی و ملی به چاپ رسانده و تالیف هفت کتاب در این زمینه را دارد. در حال حاضر پینگال عضو هیئت مدیره‌ی سازمان مدیریت و بازاریابی هند است.بسياري وي را نفر دوم تحقيقات بازاريابي در جهان پس از پروفسور مالهوترا مي‌دانند.
دسته بندی های کتاب تحقیقات بازاریابی