کتاب مجموعه داستان تابستان

Three Rancheros Series
کد کتاب : 64777
مترجم :
شابک : 978-6001884115
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 604
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 3

معرفی کتاب مجموعه داستان تابستان اثر کیت دی کامیلو

این اثر سه جلد داستان را تحت عناوین “بورلی: بورلی می خواست تا آنجا که می تواند دور شود…، “لوییزیانا: او باید برود و با نفرینش روبرو شود… و “ریمی: ریمی غرق در افکارش، فقط می خواهد پدرش را برگرداند… در خود جای داده است؛ هر جلد ماجرای دختری نوجوان را روایت می کند.
بورلی دختری تنهاست که هیچ موجود دوست داشتنی دیگری در زندگی اش حضور ندارد، او می خواهد برود، برود تا شاید بتواند چیزهایی دوست داشتنی برای خودش پیدا کند، چیزهایی که به او حس خوشبختی بدهند، چیزهایی ساده مثل امنیت، خانواده و آرامش که شاید برای دیگران ساده و بی اهمیت به نظر برسند اما برای او دور از دسترس اند.
در رمان لوییزیانا ماجرای ناپدید شدن این دختر دوازده ساله را می خوانیم، دختری که شبی در یک مسافرخانه از سوی مادربزرگش ترک می شود، مادربزرگ می رود تا نفرین جدایی را از بین ببرد، او نامه ای برای لوییزینا جا گذاشته و در آن از سفرش گفته و از رازی در گذشته ی دخترک.
ریمی غرق در اندوه ازدواج پدرش با زنی دیگر است، او حالا خوب می داند که همه چیز زندگی اش به خودش بستگی دارد، ریمی تنهاست و در کار خیرش به مشکل برخورده است، مشکلی که او را به ناچار به بورلی و لوییزینا پیوند می زند تا این سه رقیب کنار هم قرار بگیرند و ماجراهایی هیجان انگیز را تجربه کنند.

کتاب مجموعه داستان تابستان

کیت دی کامیلو
کیت دی کامیلو، زاده ی ۲۵ مارس ۱۹۶۴ در فیلادلفیا، نویسنده ی اهل ایالات متحده امریکا است که اکثر آثارش از جمله ببر خیزان، جوایز متعددی را کسب کرده است. از سومین رمان دی کاملیو یعنی افسانه دسپراکس، انیمیشنی به همین نام ساخته شده است.او در فیلادلفیای پنسیلوانیا متولد و در کلرمونت فلوریدا بزرگ شد و در حال حاضر در مینیاپولیس مینه سوتا زندگی می کند. وی هم برای کودکان و هم بزرگسالان می نویسد و دوست دارد خود را یک قصه گو بخواند.