کتاب ذهنیت راه پله ای

Take the Stairs
هفت گام برای رسیدن به موفقیت حقیقی
کد کتاب : 64825
مترجم :
شابک : 978-6008913740
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهنیت راه پله ای اثر روری وادن

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز که به شما کمک می کند که ذهنیت راه پله ای پیدا کنید و با کارهایی که منجر به موفقیت واقعی می شود روبرو شوید.
افراد موفق چگونه به نتیجه می رسند؟ به طور خلاصه، آنها این کار را به روش قدیمی، با تمرکز و انضباط شخصی انجام می دهند. روری وادن، سخنران و استراتژیست محبوب، برنامه ساده ای را برای "پله ها" ارائه می دهد - یعنی مقاومت در برابر وسوسه های "راه حل های سریع"، حذف حواس پرتی، و فراتر رفتن از شکست های شخصی برای رسیدن به اهداف خود.

چشم انداز شما از موفقیت هر چه باشد، این برنامه اثبات شده به شما کمک می کند تا به آنجا بروید—پله به پله.

روری وادن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است که دیدگاه‌های او در وال استریت ژورنال، فوربس، سی‌ان‌ان، کارآفرین، شرکت، و تلویزیون ملی فاکس نیوز و چندین رسانه بزرگ دیگر منتشر شده است. به عنوان یک سخنران مشهور جهانی، سخنرانی Tedx او در مورد "چگونه زمان را ضرب کنیم" میلیون ها بار مشاهده شده است. او 2 بار فینالیست جهانی سخنرانی عمومی است، توسط مجله Inc به عنوان یکی از 100 سخنران برتر رهبری در جهان معرفی شده است و یکی از جوانترین افرادی است که در تاریخ به تالار مشاهیر سخنرانان حرفه ای معرفی شده است. او به عنوان یک کارآفرین چندین شرکت هفت و هشت رقمی را در فضای توسعه شخصی، آموزش، مربیگری و مشاوره رشد داده است. او برنامه درسی را در زمینه های استراتژی کسب و کار، رهبری، بهره وری، فروش، مدیریت فروش، بازاریابی و برندسازی شخصی توسعه داده است. علاوه بر این، او میزبان یک پادکست محبوب است و دنبال کنندگان آنلاین زیادی دارد. برای دریافت اطلاعات در مورد استخدام روری برای صحبت با سازمان شما، یا اشتراک در آموزش ها و بینش های رایگان او، لطفا به roryvaden.com مراجعه کنید.

کتاب ذهنیت راه پله ای

روری وادن
روری وادن نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از پله ها را بگیرید