کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5

One year to a writing life : twelve lessons to deepen every writer's art
(یک سال تا نویسنده شدن:فنون نویسندگی در دوازده درس)
کد کتاب : 67465
مترجم : امین زاهدی مطلق
شابک : 978-6000350307
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5 اثر سوزان ام تیبرگین

کتاب « گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5» (یک سال تا نویسنده شدن:فنون نویسندگی در دوازده درس) نوشته «سوزان ام تیبرگین» توسط انتشارات سروش منتشر شده است.
چه نویسنده داستان یا مقاله، یا بخواهید شعر یا خاطرات را کاوش کنید، کتاب « گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5» به شما کمک می کند صدای متمایز خود را کشف و توسعه دهید. تمرین‌های ابداعی کتاب « گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5» بر فرآیندهای منحصر به فرد هر ژانر تمرکز دارد، در حالی که مهارت‌های قابل استفاده برای هر نوع نوشتاری، از دیالوگ‌های معتبر گرفته تا داستانهای کوتاه استادانه را نیز ارائه می‌دهد. با نمونه‌های واضح از اساتید ادبی مانند راینر ماریا ریلکه، ادواردو گالیانو، می سارتون، تری تمپست ویلیامز و اورهان پاموک، و همچنین آثار خود تیبرگین و شاگردانش، یک سال تا یک زندگی نوشتاری یک کتاب راهنمای ضروری تمرینات است. این کتاب دارای توصیه های عملی و حکمت برای هر کسی که به دنبال پذیرش، کشف و اجرای خلاقیت در زندگی روزمره است.

کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5

سوزان ام تیبرگین
سوزان تیبرگین، نویسنده آمریکایی ساکن ژنو، سوئیس است. مقالات روایی او به طور گسترده در مجلات ایالات متحده و اروپا منتشر شده است. کتاب‌های او ثمره سال‌ها کارگاه‌های آموزشی نویسندگی در مؤسسات و انجمن‌های یونگ، در انجمن بین‌المللی نویسندگی زنان، در کنفرانس‌ها و مراکز نویسندگان، و در گروه نویسندگان ژنو است که او ۲۵ سال پیش تأسیس کرد. کارهای او روانشناسی، معنویت و هنر را گرد هم می آورد. انجمن یونگ واشنگتن دو دوره آنلاین خود را منتشر کرده است: مجله نویسی برای روح و دیدن...
دسته بندی های کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5
نکوداشت های کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5
If you enjoy writing but desire to go deeper, and be a better, more thoughtful writer, this guide will truly help you reach your core
اگر از نوشتن لذت می برید اما می خواهید عمیق تر شوید و نویسنده بهتر و متفکرتری باشید، این راهنما واقعا به شما کمک می کند تا به هسته اصلی خود برسید.
Blogcritics.org

قسمت هایی از کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 5 (لذت متن)