کتاب همچون پرستو ها آمدند

They came like swallows
کد کتاب : 68095
مترجم :
شابک : 978-6227566215
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1937
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب همچون پرستو ها آمدند اثر ویلیام مکسول

برای بانی موریسون هشت ساله، مادر فرشته‌ی آرامش‌بخشی است که بدون او هیچ چیز زنده یا واقعی نبیت. برای برادر بزرگترش رابرت، مادر کسی است که او، به عنوان فرزند بزرگ، باید مواظبش باشد. ه ویژه در گیر و دار آنفولانزای اسپانیایی سال 1918 که شهر کوچک آن‌ها را در می نوردد. برای جیمز موریسون همسرش الیزابت کانون زندگی‌ای است که بدون او از هم فرو می پاشد.

«ویلیام مکسول» از نگاه این شخصیت ها تصویر پر احساسی می آفریند از خوانده‌ای آمریکایی در دوران شیوع یک بیماری همه گیر و از زن پیچیده‌ای که ستون احساسی و عاطفی خانواده را تشکیل می‌دهد.

رمان «همچون پرستو ها آمدند» از انگشت شمار رمان های ادبیات آمریکا است که همه گیری آنفولانزای اسپانیایی سال 1918 در آن ها نقش پررنگی دارد. این کتاب امروز، پس از گذشت بیش از هشتاد سال ار نخستین انتشار، گویی به رویداد های کنونی زندگی ما می پردازد و با روایت نکته سنجانه و زیبای روابط و محدودیت های دورانی دور، لایه های زیرین عشق و نیازی را می کاود که در زندگی همه‌ی ما جاری است.

کتاب همچون پرستو ها آمدند

ویلیام مکسول
ویلیام کیپر مکسول (1908-2000) یک ویراستار، رمان نویس، داستان کوتاه نویس ، مقاله نویس، نویسنده کودکان و خاطره نویس آمریکایی بود. وی از سال 1936 تا 1975 به عنوان سردبیر داستان در مجله نیویورکر خدمت کرد. سردبیر وقف نویسندگان خود، ماکسول مربی افسانه ای و رازدار بسیاری از برجسته ترین نویسندگان زمان خود شد. اگرچه به عنوان یک ویراستار مشهور است، مکسول یک رمان نویس و داستان نویس بسیار معتبر و برنده جایزه بود. مقام او به عنوان نویسنده مشهور در سال های پس از مرگش افزایش یافته است. ویلیام در دبیرستان "س...