کتاب کوچینگ و تحول در زندگی

Working Deeply
  • 30,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: تات تات
    نویسنده:
کد کتاب : 68703
مترجم :
شابک : 978-6007590270
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کوچینگ و تحول در زندگی اثر رابرت بارنر

کتاب کوچینگ و تحول در زندگی نوشته‌ی روبرت بارنر و کن ایدیوس، به شما می‌آموزد که چگونه زندگی خود را متحول کنید و مدیریت آن را بهتر در دست بگیرید. این کتاب ارائه کننده شگردهای مفیدی برای کسانی است که می‌خواهند مهارت‌های کوچینگ خود را بهبود بخشند.
مطالعه کتاب کوچینگ و تحول در زندگی (Working deeply) نه تنها به هر مدیر حرفه‌ای توصیه می‌شود، بلکه برای تمام مدیران اجرایی که می‌خواهند شیوه رهبری خود را تغییر دهند و تلاش دارند که درون‌مایه‌ی انسانی خود را غنی سازند، ضروری است. همچنین این کتاب به عنوان یک سند زندگی برای رهبرها کار خواهد کرد، چرا که آن‌ها نه تنها برای حل مشکلات شرکت‌ها از آن سود می‌برند بلکه همچنان به یادگیری طولانی‌مدت خود ادامه می‌دهند.
این کتاب نه تنها یک حس مثبت معنادار را به وجود می‌آورد، بلکه فرصتی برای مدیرها و مراجعان آن‌ها برای شناسایی چیزهایی است که باید یاد بگیرند، چیزهایی که نباید یاد بگیرند و نکاتی که می‌بایست دوباره در سفر یادگیری تحولی بیاموزند. این کتاب توصیه‌های کاربردی ارائه می‌دهد.
روبرت بارنر (Robert Barner) و کن ایدیوس (Ken Ideus) در این کتاب یک ترکیب زیرکانه از تئوری و عمل پدید آورده‌اند. آن‌ها به وضوح می‌دانند که موفق‌ترین افراد جهان، خود را به طور مستمر و مکرر تغییر می‌دهند. این دو یک مسیر متفکرانه و عملی برای کمک به دیگران برای تحول به روش‌های معنادار و ماندگار ارائه کرده‌اند.
این کتاب شما را متقاعد می‌کند تا به شیوه‌ای ژرف و پرمغز با مراجعان تعامل کنید. این کتاب اهمیت خودآزمایی مدیرها را نشان می‌دهد که چگونه تعاملات آن‌ها می‌تواند به صورت مستقیم یا به طور تحولی یادگیری مراجع را تحت تأثیر قرار دهد.

کتاب کوچینگ و تحول در زندگی

رابرت بارنر
دکتر رابرت بارنر دانشیار خدمات بالینی در برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه متدیست جنوبی در حل اختلاف و مدیریت تعارض است. او بیش از 400 نفر را در برنامه گواهینامه مربیگری اجرایی که برای SMU هدایت می کند، آموزش داده است. دکتر بارنر نویسنده هفت کتاب قبلی است، از جمله «ساخت تیم‌های بهتر»، «تسریع در توسعه شما به عنوان یک رهبر» و «استحکام نیمکت» که به چندین زبان ترجمه شده‌اند. قبل از پیوستن به SMU، دکتر بارنر سی سال را به عنوان مدیر توسعه استعدادها در بخش خ...
دسته بندی های کتاب کوچینگ و تحول در زندگی