کتاب مندله

The Theory and Practice of the Mandala
نظریه و عمل با اشاره خاص به روان شناسی جدید زیردانستگی
کد کتاب : 75046
مترجم :
شابک : 978-9648090598
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 185
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مندله اثر جوزپه توچی

در ترجمه حاضر، چگونگی تاثیرات اصوات بر ارواح و بدن ها نشان داده شده است.
مندرجات اصلی کتاب بدین قرار است: سفر: از باخ تا راک سرودخوانی معنوی، قدرت صوت، قدرت سرودخوانی معنوی، رشته های مشترک سرودخوانی در سراسر جهان، آموزش سرودخوانی معنوی، اشتراک صوت، سرود و مراسم در زندگی روزانه، کشف روح در صوت، و صدای سکوت.
مندله که در اصل نماد واره ای از جهان بینی هندو و بودایی است در طی ادوار، تاثیری شگفت انگیز بر هنر و معماری هند گذاشته است. مندله در ساحت اندیشه و شهود شرقی که نماد را عین حقیقت می شناسد و تصویر را جلوه ذاتی معنا، در ظهر و بطن خود هم جلوه ای از حقیقت است، هم طریق حقیقت، هم راه می برد و هم را می نمایاند، هم مقصد را نشان می دهد و هم طریق وصل بدین مقصد را.
مندله که در این کتاب به دقت و ژرفایی عمیق توسط جوزپه توچی آشکار گردیده اینک به فارسی زبانان هدیه می شود.

کتاب مندله

جوزپه توچی
جوزپه توچی (متولد 5 ژوئن 1894 - 5 آوریل 1984) شرق شناس، هند شناس و محقق مطالعات آسیای شرقی ایتالیایی، متخصص در فرهنگ تبتی و تاریخ بودیسم بود. توچی در دوران اوج خود از حامیان فاشیسم ایتالیایی بود و برای حمایت از کمپین های ایدئولوژیک ایتالیایی از تصاویر آرمانی از سنت های آسیایی استفاده کرد. توچی به چندین زبان اروپایی، سانسکریت، بنگالی، پالی، پراکریت، چینی و تبتی مسلط بود و تا زمان مرگش در دانشگاه رم La Sapienza تدریس کرد. او را یکی از بنیانگذاران رشته مطالعات بودایی می دانند.