کتاب در جمع زنان

Tra donne sole
کد کتاب : 10262
مترجم :
شابک : 9789643806439
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب در جمع زنان اثر چزاره پاوزه

کتاب « در جمع زنان» نوشته چزاره پاوزه با ترجمه مجتبی ویسی توسط نشر ثالث منتشر شده است. در «جمع زنان» تنها رمانی از نویسنده سزار پاوزه است که بین 17 مارس و 26 مه 1949 نوشته شده و سه‌گانه با عنوان تابستان زیبا را به پایان می‌رساند.

این کتاب به صورت سه‌گانه منتشر شد و انتخاب ترکیب این سه رمان، اگرچه متعلق به دوره‌های مختلف بود، اما به دلیل وحدت مضامینی بود که در آن‌ها وجود داشت.
داستان مربوط به کلیا است که به لطف کار و توانایی‌هایش موفق می‌شود از دنیای طبقه کارگر تورین فرار کند و بخشی از دنیای جامعه خوبی شود که او زیبا و پر ارزش تصور می‌کرد، اما به نظر می‌رسد خالی و منفی باشد.

کلیا که در حال حاضر تبدیل به یک صنعتگر با سابقه شده است، از سوی شرکتی که در آن کار می کند مأمور مدیریت یک مغازه در مرکز تورین می شود و فقیر و مشتاق برای اثبات خود به شهری می رود که از آنجا رفته بود. شب اول را در هتلی می گذراند و در حالی که به راهرو نگاه می کند تا خدمتکار را صدا کند، گروهی از مردم را در مقابل دری می بیند و دختری را که قصد خودکشی کرده بود با برانکارد بیرون می آورند...

کتاب در جمع زنان

چزاره پاوزه
چزاره پاوزه نیز چه زاره پاوه زه (به ایتالیایی: Cesare Pavese) (زاده ۹ سپتامبر ۱۹۰۸ – درگذشته ۱۷ اوت ۱۹۵۰) رمان نویس، شاعر، مترجم و منتقد ادبی اهل ایتالیا بود. به نظر بسیاری بهترین رمان او ماه و آتش است.چزاره پاوزه از چهره های مهم ادبی قرن بیستم این کشور است. او از آن دسته نویسندگان ایتالیاست که ادبیات این کشور را متحول کردند. پاوزه سهم به سزایی در شناساندن نویسندگان آمریکایی در ایتالیا داشته است.