کتاب اجرای راهبرد

Executing Strategy
مشاور جیبی
کد کتاب : 76476
مترجم :
شابک : 978-9642614844
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اجرای راهبرد اثر هاروارد بیزینس ریویو

مجموعه مشاوران جیبی برای چالشهای رایجی که مدیران هر روز در کار با آنها روبرو می شوند، راه حل های فوری ارائه می کند. هریک از کتاب های این مجموعه شامل پیام استاد، نگاهی به مبانی علمی آموزش مهارت ها، آزمون هایی از خود و مثال هایی در زندگی واقعی است که به شما کمک می کنند تا قوت ها و ضعف ها را بشناسید و مهارت های حیاتی را پرورش دهید. اعم از اینکه پشت میز کارتان باشید، در جلسه ای نشسته باشید، یا در حال رفتن به جایی باشید. این راهنماهای قابل حمل شما را قادر می سازند تا از عهدۀ مسائل و مشکلات روزانۀ کاری خود با سرعت، عقلانیت و کارآمدی بیشتری برآیید.

کتاب اجرای راهبرد

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
قسمت هایی از کتاب اجرای راهبرد (لذت متن)
با مربی خود آشنا شوید سسی دیویس فوگ، سخنران و مشاوری برجسته در برنامه ریزی راهبردی است که در زمینۀ تدوین و اجرای طرح های راهبردی شرکت ها تخصص دارد. او مدیرکل سابق جانستن اند مورفی و رئیس بخش های محصولات مصرفی بوش اند لامبرز است.