کتاب سخت برای شکستن

Hard to Break
(چرا مغز ما به عادت ها می چسبد)
کد کتاب : 77663
مترجم :
شابک : 978-6001827402
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ترک نشدنی
Hard to Break
چرا مغز ما باعث ماندگاری عادات می شود
کد کتاب : 112242
مترجم : فهیمه نصرتی
شابک : 978-6225850170
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سخت برای شکستن اثر راسل ای پولدارک

همه ما عادت هایی داریم که دوست داریم آن ها را ترک کنیم، اما برای بسیاری از ما انجام این کار تقریبا غیرممکن است. دلیل خوبی برای این وجود دارد: مغز یک ماشین عادت‌ساز است. در کتاب "سخت برای شکستن" ، راسل پولدراک، عصب‌شناس برجسته، گزارشی جذاب و معتبر از علم چگونگی ایجاد عادت‌ها در مغز، چرا شکستن آن‌ها بسیار سخت، و اینکه چگونه استراتژی‌های مبتنی بر شواهد ممکن است به ما در تغییر رفتارهای ناخواسته کمک کنند، ارائه می‌کند.
کتاب سخت برای شکستن گردشی روشن از آنچه علوم اعصاب در مورد تغییر عادت به ما می‌گوید، ارائه می‌کند و «راه‌حل‌های آسان» را که توسط علم پشتیبانی نمی‌شود، از بین می‌برد. این توضیح می دهد که چگونه دوپامین برای ایجاد عادات ضروری است و چگونه جنگ بین عادت ها و رفتارهای هدفمند عمدی منعکس کننده رقابت بین سیستم های مختلف مغز است. در طول راه، یاد می‌گیریم که چگونه نشانه‌ها باعث ایجاد عادت‌ها می‌شوند. چگونه محرک های دنیای مدرن ماشین عادت مغز را ربوده و منجر به سوء مصرف مواد مخدر و سایر اعتیادها می شود. و اینکه چگونه علوم اعصاب ممکن است روزی ما را قادر به هک کردن عادت هایمان کند. با تغییر از فرد به جامعه، این کتاب همچنین تغییرات گسترده عادات را که برای رسیدگی به بزرگترین چالش‌های زمان ما مورد نیاز است، مورد بحث قرار می‌دهد.

کتاب سخت برای شکستن

راسل ای پولدارک
راسل «راس» آلن پولدراک (متولد 1967) روانشناس و عصب شناس آمریکایی است. او استاد روانشناسی در دانشگاه استنفورد، دانشیار مدیر علوم داده استنفورد، عضو موسسه علوم اعصاب استانفورد و مدیر مرکز علوم اعصاب تکرارپذیر استنفورد و مرکز SDS برای علوم باز و تکرارپذیر است.
نکوداشت های کتاب سخت برای شکستن
An authoritative guide to habit, with vivid examples and an author who really knows his stuff! Russell Poldrack is the rare scientist who can push the frontier of knowledge forward and also reach back, offer his hand, and help the rest of us catch up
یک راهنمای معتبر برای عادت، با مثال های واضح و نویسنده ای که واقعا چیزهای خود را می داند! راسل پولدراک دانشمند کمیاب است که می تواند مرز دانش را به جلو پیش ببرد و همچنین به عقب برود، دستش را دراز کند و به بقیه کمک کند تا به ما برسیم.
Angela Duckworth

This book is for anyone who has ever wondered why self-control isn’t enough. In clear, engaging writing shot through with striking personal experiences, entertaining examples, and the latest neuroscience findings, Poldrack introduces us to the hidden brain systems that control our behavior.
این کتاب برای هر کسی است که تا به حال فکر کرده است که چرا خودکنترلی کافی نیست. پولدراک با نوشتن واضح و جذاب با تجربیات شخصی چشمگیر، مثال های سرگرم کننده و جدیدترین یافته های علوم اعصاب، ما را با سیستم های پنهان مغزی که رفتار ما را کنترل می کنند آشنا می کند.
Wendy Wood

قسمت هایی از کتاب سخت برای شکستن (لذت متن)