کتاب بالانشین

Balaneshin
(مهارت های مدیریت رسانه در خانواده)
کد کتاب : 83259
شابک : 978-6008441052
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بالانشین اثر مجموعه ی نویسندگان

ذهن ما ازطریق رسانه‌ها در معرض انبوهی از اطلاعات قرار دارد. در این هیاهو مخاطبی موفق است که بتواند با آگاهی‌های ناشی از سواد رسانه‌ای، آگاهانه انتخاب و رابطۀ خود و رسانه‌ها را مدیریت کند. والدین باید بدانند شیوۀ فرزندپروری در عصر رسانه تغییر کرده و هر والدی نیازمند مجهزشدن به سواد رسانه‌ای است. بالانشین عنوان کتابی است که به والدین دغدغه‌مند در این زمینه یاری می‌رساند.
ازجمله موضوعاتی که مخاطب در این کتاب با آن‌ها مواجه می‌شود عبارت است از: پیامدهای استفاده از تلویزیون، تأثیرات ماهواره بر سبک زندگی فردی و اجتماعی، آسیب‌های استفاده از تلفن همراه بر کودکان و چگونگی نظارت والدین بر استفادۀ فرزند از رسانه‌ها، شیوۀ مدیریت رسانه‌ها، انواع مدیریت رسانه در خانواده و راهکارهای عملی مدیریت رسانه ازجمله گفت‌وگوهای تعاملی در خانواده، پیوند با خویشان، بازی و تفریحات سالم و قصه و داستان‌گویی.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب بالانشین

قسمت هایی از کتاب بالانشین (لذت متن)
قرار بود مهمان باشد، اما آمد و صاحب خانه شد. به این هم اکتفا نکرد و صاحب دل، وقت، فرهنگ، باور هنجارهایمان شد. مربوط و نامربوط، یک بند برایمان حرف می زند. گوش شنوا که ندارد هیچ، تازه گوش ها، چشم ها و دل های ما را هم به سمت خویش اسیر کرده است. امروز تلوزیون قبله خانه های ماست و...