کتاب بدنی جدید بساز

Grow a New Body
کد کتاب : 83425
مترجم : آزیتا مرادی
شابک : 978-6222463267
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بدنی جدید بساز اثر آلبرتو ویلولدو

داستانی الهام‌بخش از تجربیات شخصی نویسنده‌ای محقق، کتابی که هر زمان احساس کردید بدنتان به چیزی نیاز دارد می‌توانید به آن رجوع کنید.
معلم تحسین شده آلبرتو ویلولدو با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه به عنوان یک انسان شناس و پزشک - و همچنین تجربه‌ی شخصی‌اش و بازگشت از مرگ - به خواننده آموزش می‌دهد که چطور مغز و روده را با مواد غذایی درست و سالم سم زدایی کنید و دردهای بدنی را التیام بخشید.
در عصر کنونی ذهن، عواطف، روابط، و البته بدن ما از حالت عادی خارج شده است. ما اگرچه که به خوبی به این حقیقت آگاهی داریم، اما تمایل داریم تا زمانی که از کار نیفتاده و متوقف نشده‌ایم، آن را نادیده بگیریم. وقتی اوضاع کمی خراب است، کتاب خودیاری می‌خوانیم و فقط وقتی همه چیز غیر قابل بازگشت و ویران به نظر می‌رسد برای کمک به حفظ خود و خانواده‌مان به روان‌شناسان رجوع می کنیم. اما این رویکرد پراکنده به سلامت صرفا یک توقف است. برای بهبودی واقعی، باید به دستور اولیه سلامتی که هزاران سال پیش توسط شمن‌ها کشف شد برگردیم، و بدنمان را از نو بسازیم. با استفاده از اصول و تمرین‌های این کتاب، می‌توانید در عرض چند روز احساس بهتری داشته باشید، بعد از یک هفته شروع به پاکسازی ذهن خود کنید و در عرض شش هفته به بدنی تازه برسید - بدنی که به سرعت بهبود می‌یابد، سرزندگی و شادابی جوانی را حفظ می‌کند و شما را به ضمیرتان، به زمین و به هدفی نو در زندگی متصل نگه می‌دارد.

کتاب بدنی جدید بساز

آلبرتو ویلولدو
آلبرتو ویلولدو (متولد 28 مه 1949 ، کوبا) نویسنده پرفروش، انسان شناس پزشکی، معلم و بنیانگذار انجمن چهار باد است که معتبرترین آموزش جهان را در زمینه پزشکی انرژی شامی ارائه می دهد.