کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است!...

Selected note
کد کتاب : 8524
مترجم :
شابک : 9789645638465
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

کتاب حاضر از آثار مختلف آنتونی رابینز گردآوری شده است.

معرفی کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است!... اثر آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، مربی و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او را معمولا به خاطر سمینار ها و کتاب های خودیاری و موفقیتی که نوشته است می شناسند. او نویسنده ی کتاب های مطرح و پرطرفداری چون قدرت نامحدود و به سوی کامیابی است. از کتاب های دیگر این نویسنده ی محبوب می توان به چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم، چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم، تسلط بر تاثیرگذاری و ... اشاره کرد.
کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است، شامل گزیده ای از متون، یادداشت ها و کتاب های آنتونی رابینز است که توسط مسعود لعلی انتخاب و ترجمه شده اند. کتاب شامل 12 فصل است که به گفته ی مترجم آن در هر فصل تلاش شده است که خوانندگان با یکی از بزرگان عرصه ی مهارت های زنذگی آشنا شود. این دوازده فصل به ترتیب عبارتند از: زندگی تنها دارایی شماست، تصمیم ابزار تغییر زندگی، نیروی باور، رشد و تعالی مستمر، هویت، تغییر مهمترین اصل ثابت زندگی، اعتماد به نفس زندگی در اوج قدرت، هدف گذاری طراحی سرنوشت، پول آفرینی، معجزه ی پشتکار و پایمردی، چیزی به نام شکست وجود ندارد و هنر ارتباط موثر با ذیگران.
در بخشی از فصل زندگی تنها دارایی شماست می خوانیم:
"از شخص شما اطلاعی ندارم، اما خودم معتقدم که آنچه مهم است کیفیت زندگی است نه عمر طولانی . من ترجیح می دهم خود را فرسوده کنم تا این که تدریجا از کار افتاده شوم ! چه بهتر که در هنگام مرگ، ما را در حال صعود به قله ای تازه بیابند. من گمان میکنم که بزرگترین موهبتی که قادر متعال به ما ارزانی داشته است، نعمت انتظار و عدم اطمینان نسبت به آینده است. اگر پیشاپیش، از وقایع آینده آگاهی داشتیم، زندگی مان بسیار کسالت بار میشد؟
حقیقت آن است که در زندگی هرگز نمی دانیم که چه اتفاقی در انتظارمان است. ممکن است تا چند لحظه ی دیگر اتفاقی بیفتد که مسیر زندگی ما و کیفیت آن را به کلی دگرگون سازد. باید تغییرات را دوست بداریم؛ زیرا تغیر، تنها چیزی است که قطعیت دارد."

کتاب فقط غیرممکن غیرممکن است!...

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...