کتاب عشق در یک کلیک

Attachments
کد کتاب : 8669
مترجم :
شابک : 9782000654704
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 413
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده ی جایزه ی بهترین کتاب bookworm

معرفی کتاب عشق در یک کلیک اثر رینبو راول

کتاب «عشق در یک کلیک » داستانی عاشقانه از رینبو راول است که در سال 97 توسط نوشین حیدری ترجمه شده و در انتشارات آذرباد به چاپ رسیده است. در کتاب « عشق در یک کلیک » بث فرمونت و جنیفر اسکاترنر اسنایدر می دانند که شخصی در حال نظارت بر ایمیل های کاری آن ها است . (همه در اتاق خبر از این موضوع اطلاع دارند. این سیاست شرکت است.) اما آن ها نمی توانند کاملا جدی برخورد کنند .بث و جنیفر به ارسال ایمیل های بی پایان و به شدت خنده دار به یکدیگر ادامه می دهند و در مورد تمام جنبه های زندگی شخصی خود صحبت می کنند. در همین حال ، لینکلن اونیل نمی تواند باور کند که خواندن ایمیل های دیگران ، اکنون وظیفه ی وی است. هنگامی که وی به عنوان "مأمور امنیت اینترنتی" معرفی شد ، خود را در حال ساختن فایروال ها و شکست دادن هکرها تصور می کرد ، نه این که هر بار که یک گزارشگر ورزشی ، یک شوخی کثیف را ارسال می کرد ، گزارش کند. وقتی لینکلن با پیام های بث و جنیفر روبرو می شود ، می داند که باید آن ها را گزارش کند ، اما سرگرم خواندن داستان ها می شود و چنان جذبش می کنند که از گزارش کردن آن ها صرف نظر می کند . وقتی لینکلن متوجه می شود که عاشق "بث" شده است، به نظر می رسد دیگر برای معرفی کردن خودش خیلی دیر شده اما در ادامه ماجراهایی رخ می دهد که داستان را جذاب تر می کند ... .


کتاب عشق در یک کلیک

رینبو راول
رینبو راول، زاده ی 24 فوریه ی 1973، نویسنده ی آمریکایی رمان های نوجوان و بزرگسال است. راول بین سال های 1995 تا 2012، ستون نویس و مسئول تبلیغات روزنامه ی اوماها ورلد-هرالد بود. او پس از ترک این شغل، به استخدام شرکتی تبلیغاتی درآمد و همزمان، نوشتن اولین رمانش را آغاز کرد. او در همین حین، صاحب فرزند شد و به مدت دو سال کار بر روی این رمان را متوقف کرد.این نویسنده تا امروز توانسته آثار قابل ملاحظه ای را به مخاطبانش معرفی کند. «اتچمنت»، «النور و پارک»، «طرفداری»، «تلفن ثابت» و «چیزی که عشق واقعی به...
نکوداشت های کتاب عشق در یک کلیک
“A charming, witty story about both office HR and real human relations.”
"داستانی جذاب و شوخ در مورد دفتر منابع انسانی و روابط واقعی بشر."
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

“Perfectly mixing sweet romance with deliciously tart wit, Rowell's literary debut is a complete charmer.”
"این کتاب ترکیب کاملی از عاشقانه ای شیرین با شوخ طبعی شیطنت آمیز است ، اولین داستان روول یک جذابیت کامل دارد."
Chicago Tribune Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب عشق در یک کلیک (لذت متن)
<<جنیفر به بث>> اینو هم در نظر بگیر: این اولین ترس من از بارداری نیست. باید اعتراف کنم که فکر باردار بودن عملا بخشی از عادت قبل از دوره ی منه. اما دارم بهت می گم، این دفعه فرق می کنه. احساس متفاوتی دارم. انگار بدنم داره بهم می گه: شروع شده. نمی تونم دست از نگرانی بردارم که بعدش چی می شه. اول مریض می شم. بعد چاق می شم و بعد توی اتاق زایمان به خاطر آنوریسم می میرم. <<بث به جنیفر>> یا... بعد یه بچه ی خوشگل به دنیا می آری. (ببین چطوری منو وادار کردی توی این بازی بارداری ات بازی کنم؟) <<جنیفر به بث>> یا... بعد من یه بچه ی خوشگل به دنیا می آرم که هرگز نمی تونم ببینمش؛ چون اون تمام اوقات روزش رو همراه با یه برده با حداقل دستمزد توی مهدکودک می گذرونه که فکر می کنه مادرشه. من و میچ سعی می کنیم بعد از خوابیدن بچه باهم شام بخوریم؛ اما هردومون همیشه به شدت خسته ایم. وقتی شروع می کنه به تعریف کردن وقایع روزانه اش من چرت می زنم؛ اون خیالش راحت می شه؛ چون درهرصورت دلش نمی خواد حرف بزنه. ساندویچ اسلاپی جو خودش رو در سکوت می خوره و به استاد جدید علوم اقتصاد طبیعی خوش هیکلش، توی دبیرستان فکر می کنه که کفش های پاشنه بلند مشکی، جوراب شلواری بی رنگ و دامن های ریون می پوشه. <<بث به جنیفر>> نظر میچ چیه؟ (در مورد اون موجود توی رحمت، نه استاد جدید علوم اقتصاد طبیعی.) <<جنیفر به بث>> فکر می کنه باید آزمایش بارداری بدم. <<بث به جنیفر>> آفرین به این مرد. شاید یه مرد دارای عقل سلیم مثل میچ، بهتر بتونه با اون استاد اقتصاد طبیعی کنار بیاد. (اون استاده هیچ وقت برای شام، ساندویچ درست نمی کنه.) اما حدس می زنم اون کنار تو گیر افتاده، مخصوصا الان که یه بچه با نیازهای ویژه توی راه داری.