کتاب کافه پیانو

Piano cafe
کد کتاب : 9089
شابک : 9789640411438
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 64
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب کافه پیانو اثر فرهاد جعفری

کافه پیانو کتابی است نوشته ی سعید جعفری که نخستین بار در سال 1386 منتشر شد. این کتاب که اولین نوشته ی سعید جعفری است تا کنون بیش از پنجاه بار تجدید چاپ شده است. شخصیت اصلی اثر خود نویسنده و داستان درباره ی او و دخترش گل گیسو است. داستان در بازه ی زمانی میان طلاق راوی و تلاش او برای تهیه ی مهریه ی همسر سابقش روایت می شود. او که برای تهیه ی این مبلغ کافه ای به نام کافیه پیانو تاسیس کرده است اتفاقات و حوادثی که در کافه و با مشتریانش روی می دهد، و همینطور گوشه ای زندگی خود را در داستان روایت می کند. فصل های کتاب شامل اتفاقاتی است که طی یک روز روی می دهد. کافه پیانو لحن و نثری روان دارد و متن آن به صورت یکدست و جذاب ادامه می یابد. این اثر یکی از پرفروش ترین آثار ادبیات فارسی است و تاکنون با استقبال بالایی از طرف مخاطبان مواجه شده است

کتاب کافه پیانو

قسمت هایی از کتاب کافه پیانو (لذت متن)
یه جور غم انگیز؛ خنده دار. یا شایدم یه جور خنده دار؛ غم انگیز.

- بابایی ما پولداریم؟ - نه، ما طبقه متوسط رو به پایینیم. - یعنی چی؟ - یعنی نه انقدر داریم که ندونیم باهاش چیکار کنیم، نه انقدر ندار و بدبخت بیچاره ایم که ندونیم چه خاکی بریزیم سرمون...متوسط بودن حال به هم زنه گل گیسو. تا می تونی ازش فرار کن. پشت سرت جا بذارش...نذار دستش بهت برسه.

..بهم می بازی یا نه؟ - گمونم ببازم.اما معنیش این نیس که تو ببری. - مگه ممکنه؟ - نشنیدی میگن بازی برد-برد یا باخت-باخت؟ - این یه جور شیره س که بازنده می ماله سر خودش. بازی حتما یه برنده داره یه بازنده. اینا همش پرت و پلاس...” ..بهم می بازی یا نه؟ - گمونم ببازم.اما معنیش این نیس که تو ببری. - مگه ممکنه؟ - نشنیدی میگن بازی برد-برد یا باخت-باخت؟ - این یه جور شیره س که بازنده می ماله سر خودش. بازی حتما یه برنده داره یه بازنده. اینا همش پرت و پلاس...”