کتاب کار جانبی

Side Hustle
راه پول درآوردن در اوقات بی کاری
کد کتاب : 93048
مترجم :
شابک : 978-6229796405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کار جانبی اثر کریس گیلبو

یک «کار جانبی» یک شغل اضافی است که فرد علاوه بر شغل اصلی خود برای تکمیل درآمد خود انجام می دهد. مشاغل جانبی ممکن است از روی ناچاری انجام شوند، زمانی که درآمد فرد از شغل اصلی برای حمایت از آنها کافی نیست، یا صرفا به دلیل تمایل به کسب درآمد بیشتر. کار جانبی را می توان به طور غیررسمی، مهتابی نامید، معمولا زمانی که بعد از زمان عادی کار انجام می شود. یک شغل جانبی می تواند یک کار تمام وقت، قرارداد پاره وقت یا کار آزاد باشد و یک فرد می تواند بیش از یک شغل جانبی داشته باشد.
همچنین کار جانبی پروژه پول‌سازی است که کنار شغل اصلی خود، در اوقات بی‌کاری شروع‌ می‌کنی. در واقع راهی برای خلق درآمد اضافی است، بی‌آنکه ریسک بی‌محابا وارد شدن به دنیای‌ مشاغل آزاد را به جان بخری. قبول... بعضی از آدم‌ها از فکر مستقل کار‌کردن به هیجان‌ می‌آیند، ولی برای خیلی‌های دیگر این تصور ترسناک است! دست کشیدن از شغلی که درآمد ثابت و بیمه دارد -اگر نگوییم نا‌ممکن- دشوار است. ولی چه می‌شد اگر می‌توانستی ایده‌ای سود‌آور را با صرف حداقل زمان، پول و تلاش عملی کنی. و البته، می‌توانستی این اتفاق را کنار شغل ثابت و درآمد دائمی‌ات رقم بزنی؟ این کتاب با ارائه یک برنامه‌ راهنمای گام به گام دقیقا نشانت می‌دهد که چطور این کار را انجام دهی. ولی منفعت کار جانبی فقط به گذاشتن پول نقد اضافی در جیبت خلاصه نمی‌شود. در روزگار ما، که دیگر خبری از وفاداری کارفرما‌ها نسبت به کارکنانشان نیست، کار جانبی معنایش امنیت شغلی مضاعف است. وقتی چک‌های متعددی از منابع مختلف دریافت کنی، دیگر زندگی و سرنوشتت بسته به هوس‌های یک کار‌فرما نخواهد بود.

کتاب کار جانبی

کریس گیلبو
کریس گیلبو (Chris Guillebeau؛ زاده ۴ آوریل ۱۹۷۸) یک نویسنده ناداستان، وبلاگ‌نویس و سخنگو اهل ایالات متحده آمریکا است. وی بیشتر به خاطر وبلاگ و کتاب هنر عدم انطباق شناخته می‌شود. وی همچنین راهنماهایی برای سفر و مباحث تجاری کوچک با نام تجاری Unconventional Guides نوشته‌است. همچنین او اجلاس سالانه سلطه جهانی در پورتلند، اورگن را برگزار می‌کند.