کتاب چگونه عادی نباشیم

The Art Of Non‎-‎Conformity
کد کتاب : 11505
مترجم :
شابک : 9786006047522
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

«کریس گیلبو» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب چگونه عادی نباشیم اثر کریس گیلبو

کتاب «چگونه عادی نباشیم» اثری نوشته ی «کریس گیلبو» است که نخستین بار در سال 2010 منتشر شد. «گیلبو» با استفاده از تجربیات گسترده و بین المللی خود، تحصیلات نامرسومش، و اتکا بر خود-اشتغالی، به توصیف راه هایی برای فرار از محدودیت های زندگی عادی، و خلق یک زیست جدید بر اساس علاقه مندی های فرد و تمرکز بر به وجود آوردن میراثی ارزشمند می پردازد. او مانند یک «هیپی» در عصر مدرن، ارزش هایی نامتداول در مورد پول، دارایی و تحصیلات رسمی را با در هم می آمیزد، اگرچه مفاهیمی همچون سخت کار کردن و ثابت قدم بودن نیز مورد تأکید قرار می گیرند. اصلی ترین پیام «گیلبو» در کتاب «چگونه عادی نباشیم» این است که «شما مجبور نیستید زندگیتان را طبق توقعات دیگران پیش ببرید.»

کتاب چگونه عادی نباشیم

کریس گیلبو
کریس گیلبو (Chris Guillebeau؛ زاده ۴ آوریل ۱۹۷۸) یک نویسنده ناداستان، وبلاگ‌نویس و سخنگو اهل ایالات متحده آمریکا است. وی بیشتر به خاطر وبلاگ و کتاب هنر عدم انطباق شناخته می‌شود. وی همچنین راهنماهایی برای سفر و مباحث تجاری کوچک با نام تجاری Unconventional Guides نوشته‌است. همچنین او اجلاس سالانه سلطه جهانی در پورتلند، اورگن را برگزار می‌کند.
نکوداشت های کتاب چگونه عادی نباشیم
Thought-provoking and well crafted.
تفکربرانگیز و خوش ساخت.
Library Journal Library Journal

It will motivate readers to listen to their impulses and realize their goals.
این کتاب مخاطبین را تشویق می کند که به انگیزه های ناگهانی خود گوش دهند و اهدفشان را محقق سازند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It arms you with the tools to live differently.
این اثر شما را به ابزار مورد نیاز برای داشتن یک زندگی متفاوت، مجهز می کند.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب چگونه عادی نباشیم (لذت متن)
«غیرمنطقی»، «غیرواقع گرایانه»، و «غیرکاربردی» همگی واژه هایی هستند که برای به حاشیه راندن فرد یا ایده ای به کار می روند که نمی تواند خود را با استانداردهای مرسوم و مورد انتظار، سازگار کند.

چه می شود اگر به مدت چهل سال پول پس انداز کنید و تمام فرصت ها را کنار بگذارید، و بعد یک روز قبل از بازنشستگی، با یک اتوبوس تصادف کنید؟ بهتر است همزمان با برنامه ریزی برای آینده، در اکنون نیز زندگی کنیم.

وقتی در مورد اضطراب هایمان واقعا جدی می شویم، معمولا درمی یابیم که سه هراس مشخص به چشم می خورد: هراس از شکست، هراس از موفقیت، و هراس از تغییر.