کتاب نور درون من

The Light Within Me
کد کتاب : 94066
مترجم : سمیرا سرایلو
شابک : 978-6227385182
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب نور درون من اثر لورن گرابویس فیشر

کتاب «نور درون من» کتابی الهام‌بخش است که به کودکان قدرت می‌دهد تا نور (مثبت و شادی خود) را در درون خود بیابند و از آن نور برای ایجاد تغییر مثبت در این جهان استفاده کنند. از طریق مهربانی و پذیرش، می توانیم این دنیا را به مکانی آرام تر تبدیل کنیم. همه ما این قدرت ویژه را در درون خود داریم و این به ما بستگی دارد که از آن برای خیر استفاده کنیم. کتاب تصویری یادگیری عاطفی اجتماعی (SEL) که به همه کودکان قدرت می دهد تا در جهان خوب باشند. مهربانی را ترویج کنند، دوستی‌های سالم را تشویق‌کنند، و الهام بخش مثبت‌اندیشی در همه باشند.
در کتاب « نور درون من»، کودکان در مورد قدرتی که در درون خود دارند آگاه میشوند. از سنین کودکی باید به فرزندان و دانش آموزان خود بیاموزیم که در مقابل اعمال، کلماتی که به زبان می آوریم، و حتی چیزهایی که انتخاب می کنیم، مسئولیت پذیر باشیم. هر فردی این چالش را دارد که یاد بگیرد روی نکات مثبت یا منفی خود تمرکز کند. دیدن درد و رنج در جهان بسیار آسان است، اما تمرکز بر عشق و زیبایی اطرافمان نیز به همین راحتی است. وقتی به اندازه کافی از ما روی دیدن خوبی ها و مهربانی و نور بودن در جهان کار کنیم، شاهد تغییر چشمگیر مثبت گرایی در اخبار و زندگی روزمره خود خواهیم بود. به فرزندان خود آموزش دهید. فرزندان خود را توانمند کنید. به فرزندان خود الهام بخشید. آنها آینده ما هستند. آنها کسانی هستند که این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل خواهند کرد.

کتاب نور درون من

لورن گرابویس فیشر
لورن گرابوآ فیشر نویسنده کتاب کودک معتقد است که برای کودکان خردسال کتابهایی خلق می کند تا آنها را توانمند کند تا آنچه را که هستند دوست داشته باشند، با همه کسانی که ملاقات می کنند مهربان باشند، به همه موجودات زنده احترام بگذارند، احساس کنند که می توانند تغییر مثبتی در این دنیا ایجاد کنند و به آنها کمک کند. همیشه با خودشان صادق هستند.