کتاب تله شادمانی (مصور)

The illustrated happiness trap
دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن
کد کتاب : 9923
مترجم :

شابک : 9786007152218
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب تله شادمانی (مصور) اثر راس هریس

روش جدید ذهن آگاهی کاربردی به نام ACT در حال تغییر دادن زندگی ماست. و حالا این روش در این کتاب جالب و آسان توضیح داده شده و قابل فهم است و تمام اصول را با کارتونهای سرگرم کننده نشان می دهد.
این ایده وجود دارد که تصور می شود ما همیشه باید خوشحال باشیم - و این ما را بدبخت می کند. خبر خوب این است ، اگر بتوانید یاد بگیرید که از این انتظار غیرممکن رها شوید ، زندگی شما بسیار شادتر خواهد بود. پذیرش و تعهد درمانی (ACT) یک روش درمانی ساده و خودمراقبتی است که از ذهن آگاهی استفاده می کند تا شما را قادر به انجام چنین کاری کند. این راهنمای سرگرم کننده و مصور برای روشی که زندگی را برای میلیون ها نفر بهتر کرده است ، ساده ترین راه برای یادگیری چگونگی فرار از دام شادی و شروع کردن زندگی ای است که بسیار غنی تر ، کاملتر و پر معنی تر است.

با ACT یاد خواهید گرفت:
استرس و نگرانی را کاهش دهید.
احساسات و افکار دردناک را به طور موثری کنترل کنید.
عاداتی که به شما آسیب می زند را از بین ببرید.
بر احساس ناامنی و شک و تردید خود غلبه کنید.
طیف وسیعی از احساساتی که زندگی رضایت بخشی برای شما فراهم می کنند را بشناسید.

کتاب تله شادمانی (مصور)

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.