کتاب تله شادمانی

The Happiness Trap
دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن

مشخصات کتاب تله شادمانی
مترجم :

شابک : 9786007152201
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 7 اسفند

معرفی کتاب تله شادمانی اثر راس هریس

آیا شما مانند میلیون ها آمریکایی در دام شادی گرفتار هستید؟ راس هریس توضیح میدهد که راهی که بیشتر ما در تلاش برای یافتن خوشبختی به سر می بریم ، باعث می شود که ما خود را بدبخت کنیم ، و همه مداوم استرس ، اضطراب و افسردگی را در پی داشته باشیم. این کتاب توانمند ارائه بینش و تکنیک های ACT (پذیرش و تعهد درمانی) روان درمانی جدید انقلابی مبتنی بر تحقیقات برجسته در روانشناسی رفتاری است. با روشن کردن ارزشهای خود و ایجاد ذهن آگاهی (روشی برای زندگی کامل در لحظه کنونی) ، ACT به شما کمک می کند تا از دام خوشبختی فرار کنید و رضایت واقعی را در زندگی پیدا کنید. تکنیک های ارائه شده در کتاب تله شادمانی به خوانندگان کمک می کند تا: استرس و نگرانی را کاهش دهند
احساسات و افکار دردناک را به طور موثر اداره کنند
عادات خود را شکست دهند
بر ناامنی و شک بر خود غلبه کنند
و یک زندگی غنی ، کامل و پر معنی ایجاد کنند


کتاب تله شادمانی

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.
نکوداشت های کتاب تله شادمانی
Carefully and creatively presents techniques that anyone can use to undermine struggle, avoidance, and loss of the moment. Harris systematically explores how we get into the 'happiness trap' and then shines a powerful beacon showing us another way forward
هریس با دقت و خلاقیت تکنیک هایی را ارائه می دهد که هرکسی بتواند از آنها برای تضعیف مبارزه ، دوری و از دست دادن لحظه استفاده کند.هریس به طور سیستماتیک چگونگی ورود به "دام شادی" را بررسی می کند و سپس یک چراغ قدرتمند روشن می کند و راه دیگری را به جلو نشان می دهد.
Steven Hayes, PhD, author of Get Out of Your Mind and Into Your Life

Eminently practical and readable. This book reveals that when calibrating one's life according to acceptance and valued action, happiness is a pleasant sideshow in the larger carnival of an engaged and purposeful existence
بسیار عملی و خواندنی است. این کتاب نشان می دهد که اگر زندگی فرد را مطابق پذیرش و عمل ارزشمند تحت قاعده دربیاوریم خوشبختی تبدیل به یک کنفرانس دلپذیر در کارناوال بزرگ حضور هدفمند می شود.
Zindel Segal, PhD, author of The Mindful Way through Depression

An exciting alternative to the usual approach of so many self-help books. Harris explains how we can work with ourselves as we are, rather than aggressively trying to alter ourselves
یک جایگزین جالب برای رویکرد معمول بسیاری از کتابهای خودیاری. هریس توضیح می دهد که چگونه می توانیم با خودمان همانطور که هستیم کار کنیم ، نه اینکه سعی کنیم خودمان را تغییر دهیم
David Richo, PhD, author of The Five Things We Cannot Change

قسمت هایی از کتاب تله شادمانی (لذت متن)
اگر در انتظار آغاز زندگی مطلوب هستید، دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. این انتظار باید به انتها برسد. اکثر انسان ها اسیر تصورات ذهن خود هستند؛ اما با وجود این زندان ذهن، واقعیت این است که قفس ذهن، نرده ای برای جلوگیری از خروج شما ندارد، و اگر بخواهید می توانید از این بند رها شوید.

بیشتر ما به اسم ساختن نتایج هیجانی احساسی مطلوب که به آن شادمانی می گوییم، خود را درگیر رفتارهایی می کنیم که نه تنها شادمانی را به وجود نمی آورد، بلکه نتیجه معکوسی دربر دارد. اگر به دنبال شادمانی هستیم، باید عاقلانه در جستجوی آن باشیم.

جمله پایانی تمام قصه های خیالی چیه؟ "... و بعد از آن به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی کردند." ما عاشق پایان های خوشیم؛ چرا که جامعه به ما میگوید که زندگی باید به این شکل باشد.اما آیا این امر با تجارب واقعی زندگی ما همخوانی دارد؟ بعید میدونم... هرچه برای شادمانی بیشتر تلاش کنیم، غم و رنج بیشتری نصیبمان خواهد شد! باید بدانیم شادمانی زمانی بدست می آید که ناخوشایندی و ناملایمات زندگی را به آرامی در آغوش بگیریم. اما این کار به هیچ عنوان ساده نیست و در نگاه اول عقلانی بنظر نمی آید! "دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن"