کتاب روزی روزگاری سازمانی

Transforming Organizations
چگونه با قصه ها سازمان خودتان را از نو بسازید
کد کتاب : 99438
مترجم : پرهام طباطبایی
شابک : 978-6226194631
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب روزی روزگاری سازمانی اثر ژاک کوپچیک

دستیابی به تغییر و نوآوری واقعی به توانایی ما در تجسم مجدد و نگارش مجدد آینده‌ای که می‌خواهیم سازمان‌هایمان داشته باشد بستگی دارد - و باز کردن دیدگاه‌های جدید و روش‌های جدید تفکر، بودن و انجام دادن در این فرآیند. رویکردهای روایی و داستان سرایی ابزارهای قدرتمندی هستند که می توانند به ما در ایجاد آینده جدیدی برای برندسازی و بازاریابی، تغییر، رهبری، یادگیری و توسعه سازمانی کمک کنند.
این کتاب با جمع‌آوری کمک‌های دانشمندان و متخصصان رشته‌های مختلف، نمای کلی منحصربه‌فرد از یک حوزه عملی در حال ظهور در سازمان‌ها و جوامع ارائه می‌کند. مقالات مربوطه که ریشه در چارچوب مفهومی روایی دارند، طیف وسیعی از کاربردها، ابزارها و روش‌های فرا رشته‌ای را برای کار موثر با داستان‌ها توصیف می‌کنند.
ژک کویچیک یک روانشناس سازمانی، مشاور سیستمی، تسهیل کننده و نویسنده است. او در سطح بین‌المللی با مشتریان انتفاعی و غیرانتفاعی کار می‌کند تا تغییرات را در سازمان‌ها و تیم‌هایشان ایجاد، تسهیل و حفظ کند. او در مورد مشاوره سیستمی و مدیریت تغییر در مرکز مشاوره و تحقیقات سیستمی، دانشگاه تریر (آلمان) و سایر موسسات سخنرانی می کند. او آغازگر و کاتالیزور شبکه داستان سرایی فراتر و کنفرانس آن است.
کریستین ارلاخ در رشته روانشناسی و درمان سیستمیک تحصیل کرد. در تجربیات گذشته‌اش به‌عنوان مدرس و محقق در دانشگاه مونیخ (آلمان)، مطالعاتش با قدرت روش‌های روایی برای یافتن و انتقال دانش ضمنی و ارزش‌ها و باورهای فرهنگی سروکار داشت. او در 20 سال گذشته از روش های روایی برای ملموس ساختن دانش و باورهای تجربی و ضمنی استفاده می کند و به سازمان ها در فرآیندهای انتقال دانش مشاوره می دهد. او بنیانگذار NARRATA Consult است، شبکه ای که در زمینه دانش روایی و مدیریت تغییر تخصص دارد. او تالیفات متعددی در مورد روش های روایت در سازمان ها نوشته است.

کتاب روزی روزگاری سازمانی