کتاب ذهنیت برنده

The winner’s mind
جستارهایی درباره ی رسیدن به اهداف
کد کتاب : 100605
مترجم :
شابک : 978-6222543730
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهنیت برنده اثر جیمز کلیر

عادتها و کارهای روزمرهی خاصی وجود دارند که، صرفنظر از شرایطی که با آن مواجه هستید، دستیابی به موفقیت را آسانتر میکنند. درواقع ممکن است همین حالا هم برخی از این عادتها را داشته باشید حتی اگر درحالحاضر از آن بیخبر باشید. اما مهمتر از همه، اگر درک کنید که چگونه از این عادتها بهره ببرید، میتوانید تغییراتی موثر و چشمگیر در سلامتی، شغل و روابط خود ایجاد کنید... و تجربهی زندگیای را که لایقش هستید آغاز کنید.

کتاب ذهنیت برنده

جیمز کلیر
جیمز کلیر، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است که کارش بر عادت ها، تصمیم گیری و پیشرفت متداوم متمرکز است. آثار کلیر در نیویورک تایمز، تایم و Entrepreneur مورد استفاده قرار گرفته اند. وبسایت او ماهانه میلیون ها بازدیدکننده دارد. تیم های ورزشی حرفه ای در لیگ های بسکتبال، راگبی و بیسبال آمریکا از آثار جیمز کلیر استفاده می کنند.
قسمت هایی از کتاب ذهنیت برنده (لذت متن)
براساس تجربیات من، راه بهتر برای دستیابی به اهدافتان این است که به‎ جای این که مهلتی تعیین کنید تا براساس آن پیش روید (و بعد درصورتی ‎که موفق نشدید احساس شکست‎ کنید)، برنامه‎ ‎ای تنظیم و براساس آن عمل کنید. این ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد اما تغییر بزرگی است. افراد مبتکر و موفق کارهایی را که برایشان مهم است بی ‎وقفه انجام می ‎دهند. بهترین وزنه ‎برداران هر هفته در ساعتی مشخص به باشگاه می ‎روند. بهترین نویسندگان هرروز پشت صفحه‎ کلید خود می ‎نشینند و همین اصل درمورد بهترین رهبران، والدین، مدیران، نوازندگان و پزشکان نیز صدق می ‎کند. نکته ‎ی عجیب این است که برای آن‎ هایی که بهترین عملکرد را دارند مسئله عملکردشان نیست، بلکه تمرین مداوم برایشان اهمیت دارد. تمرکز آن ‎ها بر انجام کار است، نه این‎ که تا تاریخ معینی به فلان هدف برسند. برنامه دوست شماست. شما نمی‎ توانید پیش ‎بینی کنید که بدنتان کی دلش می ‎خواهد رکورد شخصی جدیدی بزند، اما داشتن برنامه تضمین می ‎کند که چه حالش را داشته باشید و چه نداشته باشید به باشگاه بروید. اگر می‎ خواهید از آن دسته آدم ‎هایی باشید که همواره به موفقیت ‎های مختلفی دست پیدا می ‎کنند، برای خودتان طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید از آن پیروی کنید، نه این‎ که مهلتی برای خودتان تعیین کنید و به ‎سمت هدفتان بدوید.