کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش!

Storyworthy
کد کتاب : 104033
مترجم : فائزه زارعی
شابک : 978-6006466842
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش! اثر متیو دیکس

کتاب « قصه پرداز کسب و کارت باش!» نوشته « متیو دیکس» توسط نشر برایند ‫منتشر شده است.
چه بفهمیم و چه ندانیم، همیشه در حال قصه گفتن هستیم. در اولین قرار ملاقات یا مصاحبه شغلی، در ارائه فروش یا قرار ملاقات درمانی، با خانواده یا دوستان، ما دائما رویدادها را روایت می کنیم و احساسات و اعمال را تفسیر می کنیم. در این کتاب متقاعد کننده، متیو دیکس، داستان‌نویس فوق‌العاده، نکات و تکنیک‌های بسیار ساده و جذابی را برای ساختن، گفتن، و صیقل دادن داستان‌هایی ارائه می‌کند که توجه مخاطبان شما (مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک) را به خود جلب کند. او نشان می‌دهد که هر کسی می‌تواند بیاموزد که یک داستان‌نویس جذاب باشد، که هر کسی چیزی «قابل داستان» برای بیان دارد، و شاید مهم‌تر از همه، این که عمل خلق و گفتن یک داستان راهی قدرتمند برای درک و بهبود زندگی شماست.

کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش!

متیو دیکس
متیو دیکس (متولد ۱۵ فوریه ۱۹۷۱) رمان‌نویس، داستان‌نویس، ستون‌نویس، نمایشنامه‌نویس، وبلاگ‌نویس و معلم آمریکایی است.اولین رمان او، چیزی گمشده در سال 2009 منتشر شد. او از آن زمان به طور غیرمنتظره، میلو (2010)، خاطرات یک دوست خیالی (2012)، بازگشت کامل کارولین جیکوبز (2014)، بیست و یک حقیقت درباره عشق (2019) و مادر دیگر (2020). رمان های دیکس به ۲۶ زبان مختلف ترجمه شده است. او با نام مستعار متیو گرین در بریتانیا منتشر می کند.دیکس دو کتاب غیرداستانی را نیز منتشر کرده است: ار...
نکوداشت های کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش!
With candor, humility, and bust-a-gut humor, Matthew Dicks shares his storytelling secrets and leads you up the stairs to tell yours.
متیو دیکس با صراحت، فروتنی و شوخ طبعی رازهای داستان سرایی خود را به اشتراک می گذارد و شما را از پله ها بالا می برد تا رازهای خود را بگویید.
Unfinished Work of Elizabeth D

Matthew Dicks is right — every one of us has a story to tell. And whether onstage or on the page, this master of the craft pulls us into his world, entertaining, instructing, and inspiring with every word
تیو دیکس درست می گوید - هر یک از ما داستانی برای گفتن داریم. و چه روی صحنه و چه در صفحه، این استاد هنر ما را به دنیای خود می کشاند و با هر کلمه ای سرگرم کننده، آموزش و الهام بخش است.
Susan Gregg Gilmore, author of Looking for Salvation at the Dairy Queen

قسمت هایی از کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش! (لذت متن)