کتاب جست و جوی معنا

Finding Meaning
ششمین مرحله از سوگ
کد کتاب : 107440
مترجم :
شابک : 978-6225213173
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب جست و جوی معنا اثر دیوید کسلر

در سال 1969، الیزابت کوبلر راس برای اولین بار مراحل مرگ را در کتاب متحول کننده خود در مورد مرگ و مردن شناسایی کرد. چند دهه بعد، او و دیوید کسلر کتاب کلاسیک On Grief and Grieving را نوشتند و مراحل غم و اندوه را با همان عمل گرایی و شفقت دگرگون کننده معرفی کردند. اکنون، بر اساس تجربیات شخصی به سختی به دست آمده، و همچنین دانش و خرد به دست آمده از طریق دهه ها کار، کسلر مرحله ششم حساس را معرفی می کند.

کسلر استدلال می کند که معنایی فراتر از مراحل غم و اندوه که اکثر ما با آن آشنا هستیم - انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی و پذیرش - است که می تواند غم را به تجربه ای آرام تر و امیدوارکننده تبدیل کند.

در این کتاب «جست و جوی معنا»، کسلر به خوانندگان نقشه راهی برای یادآوری کسانی می دهد که با عشق بیشتر از درد جان باخته اند. او به ما نشان می دهد که چگونه به گونه ای پیش برویم که عزیزانمان را ارج نهیم. بینش کسلر هم حرفه ای و هم به شدت شخصی است. سفر او با اندوه زمانی آغاز شد که در کودکی شاهد تیراندازی دسته جمعی همزمان با مرگ مادرش بود. کسلر در بیشتر عمر خود به پزشکان، پرستاران، مشاوران، پلیس و اولین پاسخ دهندگان در مورد پایان زندگی، تروما و غم و اندوه، و همچنین رهبری سخنرانی ها و خلوت برای کسانی که غم و اندوه را تجربه می کنند، آموزش داد. علیرغم آگاهی او، با مرگ ناگهانی پسر بیست و یک ساله اش، زندگی او بهم ریخت.

کارشناس غم و اندوه چگونه با چنین فقدان غم انگیزی برخورد می کند؟ او می دانست که باید راهی برای عبور از این ضایعه غیرمنتظره و ویرانگر پیدا کند، راهی که به پسرش احترام بگذارد. در کتاب جست و جوی معنا ، کسلر بینش‌ها، خرد جمعی و ابزارهای قدرتمندی را به اشتراک می‌گذارد که به کسانی که ضرر می‌کنند کمک می‌کند.

کتاب جست و جوی معنا افزودنی ضروری به ادبیات غم و اندوه و راهنمای حیاتی برای شفای فقدان عظیم است.

کتاب جست و جوی معنا

دیوید کسلر
دیوید کسلر (زاده 16 فوریه 1959) نویسنده، سخنران عمومی و متخصص مرگ و سوگوار است. او کتاب‌های زیادی منتشر کرده است، از جمله دو کتاب که با روان‌پزشک الیزابت کوبلر راس نوشته است: درس‌های زندگی: دو متخصص در مورد مرگ و مردن درباره اسرار زندگی و زندگی به ما می‌آموزند، و درباره غم و اندوه: یافتن معنای غم و اندوه از طریق. پنج مرحله غم و اندوه اولین کتاب او، نیازهای مردگان، مورد تحسین مادر ترزا و ماریان ویلیامسون قرار گرفت.[1]
نکوداشت های کتاب جست و جوی معنا
Excellent ...
عالی...
Publishers Weekly Publishers Weekly

“An excellent addition to grief literature that helps pave the way for steps toward healing.”
"یک افزودنی عالی به ادبیات غم و اندوه که به هموار کردن راه برای گام هایی به سوی شفا کمک می کند."
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب جست و جوی معنا (لذت متن)