کتاب لذت مراقبه واقعی

The Joy of True Meditation
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 109985
مترجم :
شابک : 978-6227741315
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب لذت مراقبه واقعی اثر جف فوستر

جف فاستر، نجات یافته از افسردگی خودکشی و اکنون یک معلم معنوی محبوب، ما را دعوت می کند تا پناهگاه درونی "نجات دهنده" مراقبه واقعی را کشف کنیم. او مدیتیشن را به‌عنوان یک میدان حضوری غیردوگانه، که برای همه ما در هر لحظه از زندگی‌مان قابل دسترسی است، دوباره تصور می‌کند. مکانی بدون زحمت که در آن می‌توانیم خود واقعی‌مان باشیم - نقص‌ها، تردیدها، ترس‌ها، خستگی و همه چیز. مدیتیشن شامل تقسیم بندی، بی حس کردن خود در برابر درد زندگی یا تلاش برای روشن شدن معنوی نیست. این بدان معناست که با کنجکاوی و شگفتی کودکانه به "غواصی مقدس این لحظه کنونی" شیرجه بزنیم، عمیق ترین زخم هایمان را با آگاهی عاشقانه خیس کنیم، نور را به تاریکی بیاوریم. در مراقبه واقعی، متوجه می شویم: ما کامل هستیم، دقیقا همانطور که هستیم.

لذت مراقبه واقعی نزدیک به 50 مقاله آرامش‌بخش، تأثیرگذار، تحریک‌آمیز و تشویق‌کننده جف فاستر و تأملات شاعرانه درباره زندگی، عشق، ماهیت واقعی ما، و سفر شجاعانه به سوی خودپذیری وحشیانه را گرد هم می‌آورد. بعلاوه، در یک مقدمه گسترده، جف برای اولین بار به طور کامل در مورد نبرد خود با شرم و افسردگی مزمن صحبت می کند. او به طرز تکان‌دهنده‌ای به اشتراک می‌گذارد که چگونه یک فروپاشی کامل ذهنی و روحی در نهایت او را به کشف لحظه کنونی، خانه واقعی‌اش سوق داد. او توضیح می دهد که چگونه مراقبه واقعی به معنای واقعی کلمه زندگی او را نجات داد.

موضوعات این کتاب عبارتند از:

-لذت کاهش سرعت و معجزه نفس اکنون
-تغییر از "شفای خود" به "نگه داشتن خود"
-چگونه می‌توانیم از جستجوی کسی دیگر دست برداریم و آن را در درون خود پیدا کنیم
-اسطوره ذهن خاموش و دروغ تعالی نفس
-تقدسی که در خستگی، افسردگی، تنهایی و آسیب ما نهفته است
-زیبایی بی حد و حصر آسیب پذیری، حساسیت و شک به خود ما
-چرا احساسات دردناک هرگز اشتباه یا مانعی برای بیداری نیستند
-شناخت ماهیت واقعی ما به عنوان نور غیر دوگانه خود آگاهی
-این قلب کثیف و معمولی انسان به عنوان دروازه ای به سوی الهی است

کتاب لذت مراقبه واقعی

جف فوستر
جف فاستر متولد 30 ژوئیه 1980 ، نویسنده و سخنران اهل انگلستان است.فاستر در لندن انگلیس متولد شد. وی در دانشگاه کمبریج اخترفیزیک خواند. در آن زمان احساس ناامیدی و تنهایی او را فرا گرفته بود که سرانجام پس از فارغ التحصیلی ، منجر به بیماری جسمی شد. او اطمینان داشت که قرار است بمیرد. فاستر به زندگی با پدر و مادرش بازگشت ، یک سال درباره معنویت مطالعه کرد ، و در جستجوی رهایی از افسردگی خود بود. در سال 2006 با انحلال حس جدایی ، که به نظر او بیداری معنوی بود، افسردگی او پایان یافت.
نکوداشت های کتاب لذت مراقبه واقعی
Hidden in each of this book's vignettes is a constant reminder of the fierceness and totality of the moment as an invitation to Presence... By being who he is: a poet, lover, and madman in the best sense of the word, Jeff offers words of encouragement whispered into our tired ears and minds, meant for our dazzled, wild hearts to receive.
در هر یک از خطوط این کتاب، یادآوری دائمی از شدت و تمامیت لحظه به عنوان دعوتی به حضور است... جف با این که او هست: یک شاعر، عاشق و دیوانه به بهترین معنای کلمه، ارائه می دهد. کلمات تشویق کننده در گوش و ذهن خسته ما زمزمه می شود که برای قلب های خیره شده و وحشی ما پذیرفته شده بود.
Kelly Boys

قسمت هایی از کتاب لذت مراقبه واقعی (لذت متن)
تمام نیروی حیاتی گیرافتاده در درون این احساسات سرکوب شده می تواند از نو به بدنمان سرازیر شود، تمام خلاقیت خشم، اندوه، گناه، ترس و شادی اکنون می توانند به ما انرژی بدهند، الهام بخشمان باشند، به ما احساس کامل بودن و قدرت و زندگی تازه دهند. انرژی هایی که پیش تر ما را تهدید به نابودی می کردند _ خشم، ترس، اندوه ژرف ترین و عجیب ترین و خلاقانه ترین خواسته های ما _ اکنون می توانند بزرگ ترین معلمان، دوستان و راهنمایان و خاستگاه شکوفایی و الهام شوند.