کتاب عاشقانه های گونتر گراس

günter grass selected poem
عشق با پاهای چوبین
کد کتاب : 11704
مترجم :
شابک : 9786006792026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عاشقانه های گونتر گراس اثر گونتر گراس

گونتر گراس برنده آخرین نوبل ادبیات قرن بیستم است و در ایران بیشتر با رمان هایش شناخته شده، اما کار خود را در حوزه ادبیات با سرایش شعر آغاز کرده است.

در حقیقت او یک شاعر سیاسی و اجتماعی و بسیار منتقد است و درباره مسایل گوناگون حوزه سیاست یا دغدغه های اجتماعی شعر سروده است، البته بخشی از سروده های این شاعر از مضامین و درون مایه عاطفی برخوردارند.

هرچند که تم طنز نیز در کارهای این نویسنده دیده می شود، این طنز، طنزی تلخ و سیاه است. همچنین این مجموعه دربرگیرنده تعدادی از شعرهای عاطفی و همچنین برخی سروده های اجتماعی و سیاسی گراس است که برای نخستین بار در چنین حجمی گزیده ای از شعرهای او در ایران منتشر می شود.


کتاب عاشقانه های گونتر گراس

گونتر گراس
گونتر ویلهلم گراس، زاده ی ۱۶ اکتبر ۱۹۲۷ - درگذشته ی ۱۳ آوریل ۲۰۱۵، نویسنده، مجسمه ساز و نقاش آلمانی بود. او عضو برجسته گروه ۴۷ و از نویسندگان بزرگ و معروف آلمان بود.گونتر گراس، بازتاب صدای نسلی از آلمان ها بود که در زمان سلطه ی نازیسم بزرگ شده بودند. او خود را روایت گر تاریخ از نگاه پایین دستی ها می دانست. وی با رویکردی معترضانه و هشداردهنده همواره در تمام رویدادهای مهم سیاسی و ادبی آلمان حضور موثر داشت. در سال ۱۹۹۹، گراس برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات شد. آکادمی نوبل سوئد هنگام اعلام نام او، دا...
قسمت هایی از کتاب عاشقانه های گونتر گراس (لذت متن)
به جنگل رفتم از سنجاب های عکس گرفتم فیلم را که دادم برای ظهور دیدم سی و دو بار عکس مادربزرگم را انداخته ام.