کتاب کپسول زمان

Report from the Interior
  • 15,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 11908
مترجم :
شابک : 978-600-353-141-3‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

پل استر از نویسندگان پرفروش آمریکا

بهترین کتاب غیرداستانی سال 2013 به انتخاب Kirkus Reviews

معرفی کتاب کپسول زمان اثر پل استر

کتاب کپسول زمان، اثری نوشته ی پل استر است که نخستین بار در سال 2013 به انتشار رسید. رمان نویس شناخته شده در سطح بین الملل، پل استر، در این کتاب به چگونگی شکل گیری ذهن و شخصیت خود می پردازد و ماجراهای مواجهه ی خویشتن درونی خود با دنیای بیرونی را روایت می کند. استر در کتاب کپسول زمان، از دیدن تصویر انسان بر روی ماه در زمان کودکی گرفته تا آگاه شدن از بی عدالتی های جامعه، سفر فکری، سیاسی و اخلاقی خود را شرح می دهد و فراز و نشیب هایی را روایت می کند که در زمان پس از جنگ در دهه ی پنجاه و دهه ی پرتلاطم شصت با آن ها رو به رو شده بود. کتاب کپسول زمان همچنین دربردارنده ی آلبومی از تصاویر جالب زندگی استر است که این کتاب را در میان آثار خودزندگی نامه ای، به اثری منحصر به فرد تبدیل می کند.

کتاب کپسول زمان

پل استر
پل استر، زاده ی 3 فوریه ی 1947، نویسنده ای آمریکایی است. استر پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کلمبیا در سال 1970، به پاریس رفت و به ترجمه ی آثار ادبی فرانسوی روی آورد. او از زمان بازگشت خود به آمریکا در سال 1974، کتاب های شعر، مقاله و رمان های متعددی را به چاپ رسانده است. آثار پل استر به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب کپسول زمان
A fascinating memoir.
شرح حالی شگفت انگیز.
Library Journal Library Journal

A significant, illuminating work.
اثری مهم و روشنگرانه.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

The story of the emerging consciousness of a renowned literary artist.
داستان شکل گیری ذهن یک هنرمند ادبی شناخته شده.
Book Depository

قسمت هایی از کتاب کپسول زمان (لذت متن)
نخست، همه چیز زنده بود. کوچک ترین اشیا، قلبی تپنده و حتی ابرها نام داشتند. قیچی ها راه می رفتند، تلفن ها و کتری ها پسرعمو بودند و چشم ها و عینک ها برادر، سطح و گرد ساعت دیواری شکل صورت انسان بود، هر دانه ی نخودفرنگی در کاسه ات، شخصیتی متفاوت داشت و نرده های جلوی ماشین والدینت، دهانی خندان بودند.

قلم ها کشتی هایی هوایی بودند، سکه ها بشقاب پرنده. شاخه های درختان بازو بودند. سنگ ها فکر می کردند و خدا همه جا بود. باور کردن این که مرد کره ی ماه واقعی است، کار دشواری نبود. شب که به ماه نگاه می کردی، صورتش را می دیدی که از آن بالا تماشایت می کند؛ بی برو برگرد چهره ی یک مرد بود.