کتاب آتش های کوچک

Little Fires Everywhere
کد کتاب : 19815
مترجم :
شابک : 978-6008392507
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

همه جا آتش های خرد
Little Fires Everywhere
کد کتاب : 1197
مترجم :
شابک : 978-600-461-088-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 358
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب همه جا آتش های خرد اثر سلست اینگ

کتاب همه جا آتش های خُرد، رمانی نوشته ی سلست ان جی است که اولین بار در سال 2017 به چاپ رسید. در شِیکر هایتس، شهری آرام و مترقی در حومه ی کلیولند، همه چیز با دقتی وسواس گونه برنامه ریزی شده است؛ از شکل کلی جاده ها گرفته تا رنگ خانه ها و زندگی اغلب موفقیت آمیز ساکنین این شهر. هیچکس هم بیش از النا ریچاردسون، که قاعده ی اصلی زندگی اش پیروی از قوانین است، این روحیه ی قانون مندی و منطق را از خود نشان نمی دهد. هنرمندی اسرارآمیز و مادری مجرد به نام میا وارن به همراه دختر نوجوانش، پِرل، به این شهر می آید و از خانواده ی ریچاردسون خانه ای اجاره می کند. میا و پرل خیلی زود خودشان را در دل ریچاردسون ها باز می کنند و هر چهار فرزند این خانواده، شیفته ی رابطه ی جذاب این مادر و دختر می شوند. اما میا، گذشته ای اسرارآمیز را با خود به همراه دارد و به قوانین بی اعتناست؛ حقیقتی که می تواند این اجتماع قانونمند و به دقت نظم و ترتیب داده شده را تهدید کند.

کتاب همه جا آتش های خرد


ویژگی های کتاب همه جا آتش های خرد

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

برنده ی جایزه ی بوک بروز سال 2017

برنده ی جایزه ی بهترین کتاب داستانی گودریدز سال ۲۰۱۷

سریالی بر اساس این کتاب ساخته شده است.

سلست اینگ
سلست ان جی، نویسنده و رمان نویس چینی -آمریکایی است. سلست نیز مانند شخصیت های داستانش در کنار سفیدپوستان بزرگ شده است. والدین او که هر دو دانشمند بودند، در اواخر دهه ی ۱۹۶۰ از هنگ کنگ به آمریکا آمدند و او در شهری کوچک در حومه ی پیتزبورگ متولد شد.در مدرسه ی او، فقط دو دانش آموز سفیدپوست نبودند، خودش و یک دختر آمریکایی-آفریقایی. سپس در دانشگاه هاروارد به تحصیل زبان انگلیسی پرداخت و از دانشگاه میشیگان با مدرک استادی هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد. او شغل های بسیاری را انجام داده است، از غلط گیری کتا...
نکوداشت های کتاب همه جا آتش های خرد
A riveting novel.
رمانی بسیار هیجان انگیز.
Barnes & Noble

Witty, wise, and tender. It's a marvel.
طنزآمیز، هوشمندانه و لطیف. این اثر، یک شگفتی است.
Paula Hawkins, Author

An impressive accomplishment.
موفقیتی چشمگیر.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب همه جا آتش های خرد (لذت متن)
میا فکر کرد دنیا همین است اما چقدر سخت است؛ بغل کردن های هر از گاهی، سری که یک لحظه روی شانه هایت خم می شود، ولی آنچه آدم می خواهد چیزی بیش از یک فشار دادن و محکم بغل کردن ساده است، باید طوری باشد که اصلا نشود آدم را جدا کرد. مثل این است که تمرین کنی فقط با بوی سیب زنده بمانی، در حالی که احتیاج داری آن را گاز بزنی و ببلعی؛ با هسته و دانه هایش.

تجربه نشانش داده بود که وقتی کسی کاری برایش می کند، یا از سر دلسوزی است یا از روی بی اعتمادی. اما این حرکت ساده چیزی جز یک لطف کوچک نبود که هیچ چیز به دنبال نداشت.

گاهی اوقات باید همه چیز را به آتش بکشی و از اول شروع کنی. خاک بعد از سوختن غنی تر است و چیزهای جدیدی می توانند در آن رشد کنند. آدم ها هم مثل همین هستند. از اول شروع می کنند. راهی پیدا می کنند.