کتاب روزنه

A Single Light
کد کتاب : 122720
مترجم :
شابک : 978-6225530003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب روزنه اثر توسکا لی

روزنه از پناهگاه آغاز می‌شود، در روزنه روابط انسانی، ترس‌ها، و عشق‌ها زیر سوال برده می‌شود و آیا دوباره و مثل قصه‌های گذشته، انسانیت پیروز می‌شود؟
قهرمانان بعد از شش‌ماه از پناهگاه بیرون می‌آیند، اما نمی‌دانند با چه اتفاقاتی مواجه می‌شوند. آیا واکسنی که قول داده شده بود به تولید انبوه رسیده؟ آیا دنیا در تاریکی فرو رفته؟ آیا کسی از بیماری جان به در برده؟

کتاب روزنه

توسکا لی
توسکا لی (زاده ۱ دسامبر ۱۹۶۹) نویسنده پرفروش آمریکایی است که به خاطر رمان‌های تاریخی و هیجان‌انگیزش شهرت دارد.لی در روانوک، ویرجینیا، ایالات متحده از پدری کره ای و مادری اروپایی-آمریکایی به دنیا آمد. پدرش، پروفسور بازنشسته سانگ مون لی بود، لی مدرک کارشناسی خود را از کالج اسمیت در نورث همپتون، ماساچوست در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دریافت کرد. او همچنین در رشته اقتصاد بین الملل در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده است. زمانی که لی در اسمیت بود، اولین رمان خود را نوشت - داستانی از مردم استون...
قسمت هایی از کتاب روزنه (لذت متن)
نمی دانم از این جا تا آمریکای جنوبی، آفریقا، اروپا و حتی روسیه تا سرزمین اصلی ایالات متحده چند مایل فاصله دارد. این آب اهمیتی نمی دهد که به او دریای کارائیب می گویند و باید به اقیانوس اطلس بریزد، بلکه هر جا ساحلی ببیند جاری می شود. به تمام قاره هایی که از هم جدا می شوند، سر می زند. بسیار وسیع تر از درک ما، بسیار وحشی تر از آن چه به یک باره رام شوند.