کتاب هر آنچه می خواستید درباره ی گالری دارها بدانید

Everything you always wanted to know about gallerists
اما جرأت پرسیدنش را نداشتید
کد کتاب : 12553
مترجم :
شابک : 978-600-152-178-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هر آنچه می خواستید درباره ی گالری دارها بدانید اثر آندریا بلینی

کتاب "هر آنچه می خواستید درباره گالری دارها بدانید، اما جرأت پرسیدنش را نداشتید" اثری است به قلم درخشان "آندرآ بلینی" که در آن به رابطه ی میان اثر هنری و گالری ها می پردازد. در "هر آنچه می خواستید درباره گالری دارها بدانید" آمده است که گسترش وسیع بازار هنر در دهه های اخیر، بحث های زیادی را در مورد نحوه ی فعالیت گالری ها ایجاد کرده است؛ به ویژه که منتقدین ، هنرمندان و مجریان مستقل با راه اندازی فضاهای خاص خود ، پیشبرد نقش گالری دارها را بر عهده داشته اند. وظیفه ی اصلی گالری دار معاصر، همچنان درباره ی تعریفی که دی. اچ. کانویلر بیش از یک قرن پیش مطرح کرد، صدق می کند: گالری دار در نقش همراه و همسفر هنرمند ظاهر می شود ، کسی که به پیشرفت کار قوت می بخشد ، آن را حفظ می کند و انتقال مطلوب آن به جهان را تضمین می کند.
اما در اقتصاد مدرن، گالری دار به عنوان کارآفرین و داور فرهنگی، نوعی دوگانگی حرفه ای را تجربه می کند که از تعریف زمانه ی دی. اچ. کانویلر بسیار دور است. در کتاب "هر آنچه می خواستید درباره گالری دارها بدانید" ، "آندرآ بلینی" با چهره هایی از پنجاه و یک گالری مصاحبه می کند ، از جمله شرکت گاوین براون (نیویورک) ، ماسیمو دو کارلو (میلان) ، گرین نفتالی (نیویورک) ، هتل (لندن) ، کوریمانزوتو (مکزیک) ، فرانکو نرو (تورین) ، اوا پرسنهابر (زوریخ) ، یوهان کونیگ (برلین) و ویتامین (پکن) و نظرات آن ها را درباره ی پیچیدگی های فرهنگ هنری در سراسر جهان استخراج می کند.

کتاب هر آنچه می خواستید درباره ی گالری دارها بدانید

آندریا بلینی
آندره بلینی زاده 9 اکتبر 1971 است .وی متصدی ایتالیایی- سوئیسی و منتقد هنر معاصر مستقر در ژنو ، سوئیس است. از سال 2012 ، او مدیر مرکز d'Art Contemporain Genève ، و مدیر هنری دوسالانه تصاویر متحرک است.
دسته بندی های کتاب هر آنچه می خواستید درباره ی گالری دارها بدانید
قسمت هایی از کتاب هر آنچه می خواستید درباره ی گالری دارها بدانید (لذت متن)
هرگز سازش را نپذیرید. گالری تلفیق کیمیاگرانه ای از ترکیب و محتوا، فضا و ایده هاست: هیچ گاه آن ها را از هم جدا نکنید. با هنرمندانی کار کنید که ثروتشان انسانیت است. تحت فشار زمان و تأثیر مد قرار نگیرید؛ عجله نکنید و راه خود را بروید.