کتاب هنر بدون عنوان

What is contemporary art
کد کتاب : 12704
مترجم :
شابک : 600-152-177-8
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 70
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر بدون عنوان اثر سوزی کلاین

چرا بعضی هنرمندان از سرگین فیل، پوست تخم مرغ و اتوموبیل های شخصی تصادفی برای ساختن اثر هنری شان استفاده می کنند؟ چه کسی از حباب های چراغ فلورسنت مجسمه ساخته است؟ آیا دو همبرگر غول آسا بهتر از یکی است؟ آیا تختخواب ریچل وایت رید راحت به نظر می رسد؟ و چرا یک دست کت و شلوار به دیوار گالری آویخته شده است؟
در کتاب «هنر بدون عنوان» یا هنر معاصر همه ی سوالات بالا و حتی موضوعات دیگر بیشتر روشن می شود. در این آشنایی فوق العاده با هنر معاصر جهان، حدود هفتاد هنرمند از سراسر دنیا معرفی می شوند، که آثارشان از مجموعه هنر مدرن نیویورک (موما) انتخاب شده است.

کتاب هنر بدون عنوان

سوزی کلاین
سوزی کلاین (متولد 1943 در برکلی، کالیفرنیا) نویسنده سری کتاب های هریوحشتناک و همچنین کتاب های هربی جونز است.کلاین در برکلی، کالیفرنیا، متولد شد. کلاین برای اولین بار وقتی نوشتن چندین نامه به پدربزرگ خود نوشت، برای نوشتن الهام گرفت. وی در طی اقامت یک ساله در شهر نیویورک در کلاسها در دانشگاه کلمبیا شرکت کرد و سپس به دانشگاه کالیفرنیا، برکلی منتقل شد و در سال 1966 با لیسانس تاریخ فارغ التحصیل شد. در سال 1967 وی مدرک تدریس را در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در هایوارد به دست آورد. کلاین تدریس را در م...
دسته بندی های کتاب هنر بدون عنوان